Szűrés
A(z) e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek
E-sport trendek
Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Megjelent az E-sport Tudásbázis tanulmánykötet
Negyedik alkalommal került megrendezésre a Magyar E-sport Szövetség Oktatási Bizottságának szervezésében az ESTB (E-sport Tudásbázis) oktatási konferencia, amelyen bemutatták Magyarország első, kifejezetten oktatási célokra készült e-sport tanulmánykötetét.
Az LG prémium játékmonitorai tökéletes képminőséget és extragyors reakcióidőt kínálnak
Az LG Electronics (LG) idén nyáron Európa két legnagyobb játékipari rendezvényére is elviszi a piacvezető UltraGear gaming monitorokat: a Gamescom 2024-en és a League of Legends EMEA bajnokságon (LEC 2024) is központi szerepet kapnak a vállalat kijelzői.
Folyamatosan nő az e-sport népszerűsége
Párizs kapcsán ismét előtérbe került az e-sport olimpiai szintre emelése. Nem csoda, hiszen világszinten egyre nagyobb az ismertsége és népszerűsége, ami itthon is megfigyelhető. A K&H e-sport kutatása alapján ugyanis 5 év alatt megduplázódott azok száma, akik e-sportolónak vallják magukat, így a jövőben a sakk helyett az e-sport lehet a világ legnépszerűbb szellemi sportja.