Szűrés
A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek
Sok az új okoseszköz a magyar háztartásokban, de a bevásárlólista még nem üres
Az elmúlt időszakban az otthon töltött idő és a hétköznapok meghatározó részét jelentette az otthoni munkavégzés. A munkaállomások megjelenésével a rugalmas irodai jelenlét is világszerte előtérbe került, ez pedig hatással volt az okoseszközök iránti érdeklődésre is. Gyakran felmerül, hogy a járványhelyzet okozta digitalizációs hullám számos új készüléket hozott a háztartásokba, de mit jelent ez hazánkra nézve? A magyarok többsége számítógépet, tévét vagy okostelefont vett, a Samsung legújabb felméréséből pedig az is kiderül, mennyire használták ki az új eszközöket.
Kingston felmérés a digitális eszközhasználati szokásokról
Az elmúlt egy évben szinte teljesen digitalizálódott az életünk. A koronavírus-járvány hatására még inkább hozzá nőttünk a telefonunkhoz és a számítógépünkhöz, hiszen a virtuális térben éljük a mindennapjainkat: itt dolgozunk, tanulunk, beszélgetünk a szeretteinkkel, „járunk” koncertre, színházba, moziba. Ám ez komoly kihívás elé állítja a gépeinket, hiszen még gyorsabb teljesítményre és még több adat tárolására van szükség, ráadásul sokaknak új eszközöket is be kellett szerezniük, hogy dolgozni vagy tanulni tudjanak.
A felhasználók döntő többsége maradna a laptopnál az irodai asztali gépekkel szemben
Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.
A mobil- és alkalmazáshasználatra kérdezett rá a Huawei
A 18-24 év közöttiek ötöde naponta 7 óránál is többet használja kedvenc mobilalkalmazását – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat négyezer válaszadó mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint a férfiak 22 százaléka heti rendszerességgel próbál ki új appokat, míg a nők sokkal több időt töltenek legkedveltebb alkalmazásaik használatával. Utóbbiak inkább a barátaikra hallgatnak, hogy melyik appot töltsék le, míg az urak cikkek és elemzések alapján döntenek erről.