Szűrés
A(z) videójáték kulcsszót tartalmazó cikkek
Már formálódik a Jövőálló.Kampusz a Minecraft platformján
Zajlanak a Samsung által elindított Jövőálló Akadémia kampuszának digitális munkálatai a Minecraft felületén. A program versenyre, játékra, kedvenc gamer influenszereikkel közös gondolkodásra hívja az Alfa és a Z generáció* tagjait.
A Commodore 64 és a Wizard of Wor a legnépszerűbb a retrózók körében
Az idén 42. születésnapját ünneplő Commodore 64 a legnépszerűbb retro számítógép, illetve az azon futó Wizard of Wor a legkedveltebb régi játék a magyar retrózók körben – derült ki a PleasureBytes Games friss kutatásából. A retro játékkiadó felmérése szerint minden 5. háztartásban konfliktusforrás az effajta múltidézés, ami bizony nagyon drága is lehet, hiszen a gyűjtők által keresett ritkább darabok akár több millió forintot is érhetnek.
Így lehetsz biztonságban pénzügyileg is a videójátékos közösségben
A videójátékok térhódítása ma már a társadalom széles köre számára érzékelhető jelenség. A játékok az elmúlt években a gyermekek és a felnőttek számára is népszerű kikapcsolódási formává váltak, éppen ezért a videójátékkal kapcsolatos pénzügyi műveletek kérdésére is érdemes néhány percet szánnunk. A játékosok, vagy „gamerek” ma már nem csupán a szoftverek vásárlásakor, de azokon belül is számos olyan bevételszerzési formával találkoznak, amely a nagyobb pénzügyi tudatosság kialakításának szükségességét jelzi számunkra.
Szülő–gyermek párbeszédet szorgalmaz az NMHH a videójátékok kapcsán is
A biztonságosabb internet felé az első lépést a szülő teheti meg, ha beszélget gyermekével a témáról. Megtalálni a közös hangot, feltenni az első kérdést azonban nem könnyű feladat. Ebben kíván segíteni a szülőknek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) gamer gyerekek szüleinek szóló kézikönyve, amely a Biztonságos Internet Napján (Safer Internet Day) jelenik meg.