Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
A magyarok felének az okostelefon segít megtalálni az igazit
A magyarok több mint fele fontos eszköznek tartja az udvarlás során az okostelefont, 62 százalékuk szerint pedig a párkapcsolat építésében is jelentős szerepe van a mobilunknak – derül ki a Huawei és az Ipsos 12 európai országban – köztük Magyarországon – végzett kutatásából.
Telefonjával kel és fekszik a magyarok kétharmada
A telefonunkkal a kezünkben kezdődik és ér véget minden hétköznapunk, mégis mindössze a magyarok 29 százaléka tartja magát telefonfüggőnek – derül ki a Huawei megbízásából 12 európai országban, köztük Magyarországon készített kutatásból.
Egyre több autópálya matricát vásárolunk online vagy mobilon
A 18-59 éves, személygépjárművel rendelkező, autópálya matrica vásárló lakosság 30 százaléka választ valamilyen alternatív vásárlási módot a hagyományos, korábban megszokott benzinkúton történő matrica beszerzése helyett. A fogyasztók egyre inkább bíznak az online felületekben és a telefonos alkalmazásokban, még mindig a megszokás, a kényelem és a gyors ügyintézés a vezető döntési tényezők az útdíj vásárlás során- világít rá az OTP Mobil kutatása.
Mit töltünk le a gyerekeknek a tabletra?
Négy ország kutatói – köztük Takács Zsófia Katalin, az ELTE PPK adjunktusa, a Kognitív Fejlődés és Oktatás Kutatócsoport vezetője – több szempont szerint vizsgálták a legnépszerűbb gyerekeknek készült tabletes applikációkat. Eredményeiket a Journal of Early Childhood Literacy folyóiratban tették közzé.