Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Kedvenc appok okostelefonon: közösségi média, kommunikáció és navigáció
Hazánkban okostelefont 4,7 millióan, a felnőtt magyar internetezők 85 százaléka használ. Közülük több mint 3,7 millióan szoktak készülékükön mobilinternetezni is. Netből azonban sosem elég, különösen nem az okostelefonosok által leginkább kedvelt közösségi média, kommunikációs és navigációs appok használata esetén. Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatása az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokkal foglalkozik.
Nem tudunk pihenni az okostelefonunk nélkül
A magyarok kétharmada nem tudja elképzelni a nyaralását az okostelefonja nélkül, amit leginkább fotózásra, navigációra, étterem és hotel keresésére használ a vakáció során - derült ki a Huawei megbízásából 12 európai országban (köztük Magyarországon) készített kutatásból.
A Sony nyilvánosságra hozta a világ 30 legtöbbet fényképezett látványosságát
A Sony Mobile, egy nemzetközi kutatás eredményeképp nyilvánosságra hozta a világ 30 legtöbbet fényképezett látványosságát – az Alhambrát, a Colosseumot, a Kalifa-tornyot és a Big Bent is felsorakoztató listát az Eiffel-torony vezeti.
Vége a klasszikus tévézésnek
Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.