Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Mobilra költözik a céges informatika
A levelezés után a vállalatirányítási rendszerek és főként a rájuk épülő kimutatások, az értékesítők, illetve „terepen” dolgozók munkáját segítő alkalmazások költözhetnek át leghamarabb mobilplatformra – derült ki a BellResearch T-Systems Magyarország ügyfelei körében végzett kutatásából.
Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
A magyar Y generáció tagjai több szempontból is ellentmondásosan töltik be a technológiai újdonságokra leginkább fogékony korcsoport szerepét. Tabletet messze a legkevesebben használnak Európában, viselhető okoseszközök terén viszont már az élbolyba tartoznak. Emellett közel kétszer annyian vallják, hogy a technológiai fejlődés szükséges és elkerülhetetlen, de többen félnek tőle, hogy nem tudják tartani vele a lépést, mint európai társaik – derült ki a Samsung 18 európai országban végzett kutatásából.
Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra
Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.
A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak
Az IKEA „Élet otthon” elnevezésű regionális kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a magyar vendégszeretetnek valóban nincs párja, ám nem csak a házigazdák tesznek ki magukért ̶ a vendégek kifejezetten szeretnek segíteni a házimunkában, ha látogatóba mennek. Az otthoni és vendégvárási szokásokat feltérképező reprezentatív adatok rámutatnak arra is, hogy a Z generáció 80 százaléka okostelefonját nyomkodja vacsora közben, míg a 30 év felettiek inkább beszélgetnek a közös étkezés során. A megkérdezettek 36 százaléka szerint nem illetlenség felszolgálni a földre ejtett ételt.