Szűrés
A(z) Huawei kulcsszót tartalmazó cikkek
Hasznos társként tekintünk a viselhető okoseszközökre
A viselhető okoseszközök vezetik a legnépszerűbb fitnesztrendek listáját az Amerikai Sportorvosi Főiskola (ACSM) kutatása szerint. A megkérdezett magyar felhasználók is elsősorban a különböző egészségmegőrzést segítő funkciókat keresik a viselhető okoseszközökben, a válaszadók 76 százaléka megbízik az okosórák és okoskarkötők által szolgáltatott adatokban – mutatott rá a Huawei közelmúltban készült felmérése. Az okoseszközök egyre fontosabb szerepet játszanak az egészséges életmód kialakításában, fenntartásában és társadalmasításában, ami egybecseng az április 7-i egészségügyi világnap „Egészséget mindenkinek” mottójával.
Zászlóshajó okostelefonok, prémium notebook a Huawei új termékei között
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Sáv pontosságú navigációval és valósághű 3D térképekkel bővült a Petal Térkép
Több izgalmas újítással jelentkezett a Huawei saját térkép- és navigációs szolgáltatása, a Petal Térkép. Az alkalmazás teljes képernyős, sáv pontosságú navigációval, valós idejű forgalomfigyeléssel, változatos térképrétegekkel és okosórára szinkronizált navigációval teszi könnyebbé a tájékozódást. Emellett a vállalat bemutatta 3D-s térképmegoldásait, valamint nyílt, fejlesztői eszközkészleteket nyújtó platformját is.
Változó gaming szokások
A mobiljátékok piaca már most nagyobb, mint a konzol- és számítógépes játékoké együttvéve: 2022-ben a mobiljátékok 50 százalékkal járultak hozzá a globális videojáték-bevételekhez*. A mindig kéznél lévő okostelefonok nemcsak a mobiljátékok dominanciáját hozták el, hanem a gamerek szokásainak változását is. A felhasználók 80 százaléka más tevékenységeket is végez játék közben, és egyre népszerűbbek az úgynevezett alkalmi játékok. A világ harmadik legnagyobb alkalmazásáruháza, a Huawei AppGallery adatai szerint az egyszerűbb szabályokkal és rövidebb játékidővel rendelkező alkalmi játéktípusok már az összes játékletöltés 36 százalékát teszik ki.