Szűrés
A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek
A Samsung idén elért sikerei számokban
Saját értékesítési adatok és a GfK felmérései szerint idén tarolt a Samsung az okostelefonok, táblagépek és fényképezőgépek piacán: 2013 októberében minden második, hazánkban eladott okostelefon Samsung márkájú volt, a tavalyihoz képest megötszöröződött táblagép piac kiemelkedő képviselője a Samsung Galaxy Tab 2 7.0 WiFi (P3110) modell volt idén, és a Samsung a stagnáló fotós piacon is meg tudta többszörözni forgalmát 2013-ban.
A Chrome uralja a böngészőpiacot
A böngészőharcban nehéz kiigazodni, és sajnos, ahány felmérés, annyi eredmény. A Shareaholic a Chrome-ra vezetőpozíciójára esküszik, valamint az adatok alapján a PC-böngészők közül ez növekedett a legnagyobb mértékben.
BYOD: biztonsági fenyegetés vagy lehetőség?
A Samsung most közzétett tanulmánya kimutatja, hogy az 1000 vagy annál több alkalmazottat foglalkoztató és a „Bring Your Own (mobile) Device” (Hozd a saját (mobil) eszközöd) szemléletet támogató szervezetek harmadának (33%) kellett szembesülnie az ügyféladatok elvesztésével az elmúlt két évben a munkaeszközként használt személyes mobil eszközöket ért biztonsági támadások miatt.
Generációváltás a telefóniában – mennyire nyitottak a felhasználók?
A 4G, vagyis az LTE mobil szélessávú hálózatok fokozatosan terjednek hazánkban is. De vajon mit érzékelnek ebből a felhasználók? Mennyire nyitottak az új eszközökre, amelyekkel kihasználhatók az új hálózat képességei? Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” kutatássorozatának legfrissebb anyaga a 4G mobilinternet-hálózat és a jövő eszközeinek fogyasztói vetületeit járta körbe.