Szűrés
A(z) okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek
Szupereszközzé alakítja a különféle okoskészülékeket a Harmony OS
Bemutatta saját, következő generációs operációs rendszerét a Huawei Technologies. A HarmonyOS már nemcsak az okostelefonok, hanem az összes okoseszköz kényelmes, gördülékeny és biztonságos összekapcsolódását, illetve együttműködését kínálja a felhasználók számára.
A Xiaomi tartja globális harmadik helyét a mobilgyártók között
Az internetes szolgáltatásokat nyújtó Xiaomi Corporation (a továbbiakban “Xiaomi” vagy a “Vállalatcsoport”; stock code:1810), amely elsősorban okostelefonokat és IoT platformon keresztül összekapcsolt okoseszközöket gyárt és fejleszt, ismertette auditált és konszolidált pénzügyi eredményeit a 2021. március 31-én lezárult negyedévre vonatkozóan.
Elkészült a „PocketDoki”
Egy olyan komplex, magyar egészségügyi digitális mérőeszköz és felhőalapú applikáció került kifejlesztésre, amely segítségével lehetővé válik a népbetegségek hatékonyabb kiszűrése, valamint a betegút szervezés új formája. Az INNObyte Informatikai Zrt. digitális asszisztensének köszönhetően olyan felhasználók is képesek lesznek otthonukból „távleletet” küldeni kezelőorvosuknak, akik helyzetüknél vagy életkoruknál fogva kevéssé tudnak okoseszközöket használni. A fejlesztést a Széchenyi 2020 program keretében a GINOP-2.1.2-8.1.4-16 támogatási konstrukció segítette, teljes költségvetése 347,3 millió forint, melyből 121,6 millió forint a támogatás.
Öt tanács a Huawei szervicsapatától
Nincs letöltve a megfelelő applikáció, nincs bekapcsolva a Bluetooth, tetoválás van a csuklón – ilyen és ehhez hasonló, sokszor banális okok miatt nem működnek megfelelően a magyarok körében is egyre népszerűbb viselhető okoseszközök. Miközben a felhasználók kifejezetten az alapján vásárolnak ilyen eszközöket, hogy az könnyen összekapcsolható legyen már meglévő okostelefonjukkal, a legtöbb probléma éppen az eszközök párosítása kapcsán jelentkezik. A Huawei Technologies Hungary szervizcsapata összegyűjtötte azokat a leggyakoribb hibákat és panaszokat, amivel felkeresik őket a felhasználók, ha elakadnak okostelefonjuk és viselhető okoseszközeik használata során.