Szűrés

A(z) e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek

KPMG: idén karácsonyra már 450 milliónyi esport rajongó lesz a világon

2019. október 28. -

Az aktuális előrejelzések szerint idén év végén globálisan már több mint 450 millió ember érdeklődésére számíthatnak az esport közvetítések, miközben már 1 milliárd dollár felett van az iparág bevétele. A növekedési trendeket figyelembe véve a becslések szerint jövőre érheti el a bűvös félmilliárdot a rajongók száma. Ugyanakkor a növekedés ellenére sem lehetnek nyugodtak az iparági szereplők: a befektetők pénzt is szeretnének látni mindebből.

Kulcsszavak: videojáték, e-sport, KPMG
Tovább

Ismét Molnár „molnargabo” Gábor lett a K&H e-kupa FIFA20 bajnoka

2019. október 7. -

Profi kategóriában Molnár „molnargabo” Gábor megvédte címét a K&H e-kupa FIFA20 versenyen, míg az amatőr kategória győztese Horváth Darius lett. A több mint 300 000 forint összdíjazású verseny helyszíne az újonnan megnyitott MTK Budapest Esport Aréna, ahol most először rendeztek e-sport bajnokságot.

Kulcsszavak: e-sport, ,
Tovább

A Samsung a PUBG Európa Liga hivatalos 2019-es monitorszponzora

2019. szeptember 30. -

A Samsung bejelentette, hogy a PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Európa Liga (PUBG PEL) hivatalos támogatója lesz. Az együttműködés keretében a Liga minden 2019-es meccsét a Samsung legújabb ívelt gaming monitorán, a C27RG5-ön játsszák majd. A sorozat történetében először fordul elő, hogy ívelt kijelzőt használnak a játékhoz. Az E3 rendezvényen, 2019-en bemutatott CRG5 240 Hz-es frissítési rátával és NVIDIA G-SYNC kompatibilitással biztosít különleges játékélményt.

Tovább

Többen játszanak mobiltelefonon mint PC-n

2019. augusztus 27. -

A mobiltechnológia és a sávszélesség fejlődése alapjaiban változtatja meg a videójátékok világát is. Ma már a gamerek nagyobb része játszik okostelefonon, mint asztali számítógépen, egy év alatt ugyanis 54-ről 65 százalékra ugrott itthon az okostelefonon videójátékozók aránya. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a digitális fejlődés egyre inkább teret enged a szabadban történő videójátékozásnak, így a fiatalok az online játék mellett offline közösségi élménnyel is gazdagodhatnak.

Tovább