Szűrés
A(z) e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek
Philips monitorok a PSG Esports stúdiójában
A Paris Saint-Germain Esports örömmel jelenti be, hogy az MMD vezető képernyő specialista és a Philips monitors márka licencpartnere a FIFA 21 játékosok és streamelők hivatalos konzol monitor partnere lesz. Konzol monitor partnerként az MMD hivatalos beszállítója lesz a PSG Esports FIFA 21 tehetségeinek és alkotóinak, ellátva őket a bajnokokhoz legjobban illő legújabb csúcstechnológiás megtekintési élménnyel.
AOC monitorokat használnak a Red Bull Racing Esports versenyzői
A kijelzők szakértője és a gaming monitorok terén világelső AOC tovább bővíti a partneri kapcsolatait a gaming óriás Red Bull-lal, a Red Bull Racing Esports szimulációs autóversenyzés divízió támogatása révén.
Gamereknek áll a világ
Bármilyen hihetetlennek is tűnik, a statisztikák szerint a világon 2,7 milliárd ember játszik időnként vagy rendszeresen videojátékokkal, azaz a Föld 7,8 milliárd fős teljes lakosságának közel egyharmada gamer! Hazánkban 3,8 millió ember játszik számítógépen, konzolon vagy mobileszközökön, közülük több mint 400 ezren tekinthetők hardcore gamereknek. Ők azok, akik e-sport játékot játszanak, versenyzők vagy részt vettek már offline e-sport rendezvényen. Jellemző rájuk, hogy nagyon sok időt töltenek gép mellett, hétköznap átlagosan 3,5 órát, ami hétvégén 6 óra fölé is mehet.
A Team Vitality FIFA csapata mostantól Philips monitorokat használ
A Team Vitality globális esports szervezet örömmel jelenti be, hogy szövetségre lépett az MMD-vel, a vezető képernyő-specialistával és a Philips monitors márka licencpartnerével. A Philips monitors a partnerség keretében támogatja a Team Vitality FIFA csapatát, akik kizárólag a Philips Momentum prémium terméksorozaton fognak játszani. A Philips monitors megjelenik a FIFA csapat hivatalos mezén is és a felek szorosan együttműködnek a személyre szabott tartalmak és az egyedi történtek megformálásában.