Szűrés
A(z) VR kulcsszót tartalmazó cikkek
Jönnek a „hibrid plázák”
A felhasználók várakozása szerint 2030-ban úgy fogunk majd bevásárlóközpontokba látogatni, hogy a kiterjesztett valóságot kínáló okosszemüvegek vagy épp a mozgásérzékelős ruhák révén nemcsak a fizikai, hanem a virtuális valóságban is átélhetjük a vásárlás, vagy csupán az érdeklődő nézelődés élményét a plázákban – derül ki az Ericsson fogyasztói trendeket vizsgáló laborja, a ConsumerLab legújabb jelentéséből.
VR szemüveg és program segíti a gyerekek gyógyulását
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot: az égési sérült gyerekeket ápoló osztályokon a VR kalandjáték eltereli a figyelmet a kötéscsere okozta fájdalomról, míg a sebészeti osztályokon a műtét előtt jelentkező szorongás oldásában tölt majd be fontos szerepet a technológia.
VR technológiát kínál az Emirates
Az Emirates VR alkalmazásával a felhasználók virtuálisan és interaktívan is felfedezhetik a légitársaság First, Business és Economy osztályát. Az applikáció az Oculus Store-ból tölthető le.
Az OncoVR immár Pécsen és Szegeden is segít
Dr. Erdős Sándor, a Vodafone Digitális Kórházi Angyala, az OncoVR nevű program és a Vodafone Alapítvány segítségével az országban egyre több gyermekonkológiai szakosztályra jut el, és hoz önfeledt pillanatokat a beteg gyerekek számára. A program már régóta sikeresen működik három budapesti kórházban, azonban ezt kiszélesítve a Vodafone Alapítvány Digitális Kórházi Angyala két vidéki gyermekkórházba – a Pécsi Gyermekgyógyászati Klinikára és a szegedi SZTE Gyermekgyógyászati Klinikára – is eljuttatta a virtuális kalandjátékot.