Szűrés

A(z) mesterséges intelligencia kulcsszót tartalmazó cikkek

Erő, elegancia és AI egy hajlítható kijelzőben: bemutatkozott a Galaxy Z Fold7

2025. július 9. -

A Samsung hivatalosan is bemutatta legújabb hajlítható okostelefonját, a Galaxy Z Fold7-et, amely a márka dizájnját, csúcsteljesítményét, kamerainnovációit és AI-alapú funkcióit ötvözi egy ultravékony és könnyű készülékben. A modell a Galaxy Ultra élményt kínálja, miközben egy kihajtható, nagy méretű kijelzőn nyújt fokozott hatékonyságot és felhasználói élményt.

Tovább

Utazás keretek nélkül – így mesél történeteket a Z generáció a HONOR 400-zal

2025. július 6. -

A mai utazás nem csupán új helyek felfedezéséről szól, hanem arról is, hogyan éljük újra és osszuk meg élményeinket. A HONOR 400 széria ebben nyújt friss nézőpontot: mesterséges intelligenciával támogatott fotózási megoldásai révén a mindennapi pillanatokból is lenyűgöző vizuális történetek születhetnek. A HONOR és az eSky közös célja, hogy az élményekre és önkifejezésre nyitott fiatalokat ösztönözze: fedezzék fel a világot, dokumentálják saját nézőpontjukból, és osszák meg azt kreatív, hiteles formában.

Tovább

100% színtérfogat és többmilliárd árnyalat: így hozza el a valóságot a Samsung QLED

2025. július 3. -

A Samsung QLED televíziók a valódi kvantumpont-technológiának (Real Quantum Dot Technology) és a 100%-os színtérfogatnak köszönhetően új szintre emelik a tévénézés élményét. A biztonságos, kadmiummentes kvantumpontokkal felszerelt készülékek rugalmas funkcióikkal és mesterséges intelligencia-alapú technológiájuk révén lenyűgöző képminőséget biztosítanak bármilyen tartalomhoz.

Tovább

Az LG rádiója nemcsak szórakoztat, de össze is kapcsol

2025. július 2. -

Az LG Electronics új nemzetközi márkakampányt indított „Radio Optimism” néven, amelynek célja az emberi kapcsolatok megerősítése a zene univerzális nyelvén keresztül. A kampány az LG jól ismert szlogenjére, az „Az élet szép” üzenetre épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a digitális világban – ahol folyamatosan kapcsolatban vagyunk – egyre nehezebb valódi, mély kapcsolatokat kialakítani és fenntartani.

Tovább