Szűrés
A(z) viselhető okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek
Nagyot nőtt a viselhető okoseszközök piacán a Huawei
Több mint 50 százalékkal több viselhető okoseszközt szállított le világszerte a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest, amely nemcsak a vállalat, hanem a teljes globális piaci szegmens történetének legnagyobb növekedése is. Az IDC (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) jelentése szerint 2020 utolsó negyedévében a közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban a Huawei az okosórák piacának élére ugrott. A vállalat Magyarországon a viselhető okoseszközök piacán megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók területén pedig megháromszorozta eladásait a tavalyi év egészét tekintve.
Egyre többen használják a Honor viselhető okoseszközeit
Egy közelmúltban végzett kutatás* szerint az európaiak 41 százaléka rendelkezik okosórával vagy okoskarkötővel, közülük további 43 százalék használja az eszközt mindennapos sportoláshoz. Az igény a viselhető eszközök iránt Magyarországon és a közép-kelet európai régióban is nő, amit a Honor értékesítési adatai is alátámasztanak.