Szűrés
A(z) mesterséges intelligencia kulcsszót tartalmazó cikkek
Művészetté formálódó Ai alkotások
A májusban alakult Prompter* Csoport látványos kiállítással mutatkozik be szeptember 13-án Budapesten a Hungarian AI BUSINESS FORUM 2023 kísérő eseményeként. A vászonra álmodott mesterséges intelligenciával támogatott, generatív alkotásokat ismert kurátorok válogatták össze a csoport legjobbjainak pályázataiból.
Új kihívót kap a ChatGPT
Nyilvánosan is bemutatkozott és széles körben elérhetővé vált a világ első számú nyílt forráskódú nagy nyelvi modellje (LLM). A 40 milliárd paraméteres kapacitással rendelkező és az Amazon Web Services felhőalapú gépi tanulási platformja, az Amazon SageMaker-en egy billió lexikális elemre (token) betanított Falcon 40B. Az Abu Dhabi-i Technológiai Innovációs Intézet fejlesztést immár világszerte használhatják a kutatók, az üzleti élet szereplői.
A mobilhirdetések jövőjébe ad betekintést a Huawei
A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez.
Hamarosan mindent borít a Google? Jön az MI-alapú keresőjük
A Google egy teljesen új, mesterséges intelligencia által működtetett keresőmotort fejleszt, amelyet Magi projektnek neveznek, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson a felhasználóknak. A felhasználói igények előrejelzésével ez a technológia beszélgetésalapú keresési élményt hoz létre, relevánsabbá és vonzóbbá téve a keresési eredményeket. Ez a radikális változás megköveteli, hogy a vállalkozások az új keresőmotor AI-alapú megközelítéséhez igazítsák SEO-stratégiájukat.