Szűrés
A(z) Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kulcsszót tartalmazó cikkek
Online parák újra
Idén folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított, az Internet Hotline jogsegélyszolgálatot népszerűsítő kampánya. Külön weboldalt hoztak létre, amely pontos útmutatókkal segíti azokat, akik jogsértő tartalmakkal találkoznak a legnépszerűbb közösségi felületeken. Az oldalon kedvelt vloggerek saját tapasztalataik alapján mesélnek az online, főként közösségi felületek veszélyeiről, és nem csak tanácsokkal, de egy kvízjátékban jó válaszokért cserébe egyedi fejlesztésű telefontokkal is várják az érdeklődőket. Visszatérnek a tavalyi kampány emoji üzenetei is, hogy egyszerű képi nyelven emlékeztessenek a legfontosabb online viselkedési szabályokra.
A Vodafone Magyarország frekvenciahasználati jogosultságát is meghosszabította az NMHH
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozata alapján a Vodafone Magyarország 2100 MHz-es frekvenciasávban 2019. december 23-ig fennálló frekvenciahasználati jogosultsága 2027. június 23-ig meghosszabbításra került.
Meghosszabbításra került a Magyar Telekom frekvenciahasználati jogosultsága
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság határozata alapján a Magyar Telekom 2100 MHz-es frekvenciasávban 2019. december 27-éig fennálló frekvenciahasználati jogosultsága 2027. június 27-ig meghosszabbításra került.
Online parák: emojikkal magyarázza a netes jogsértéseket az NMHH új kampánya
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság új kampányban népszerűsíti 2011 óta üzemeltetett jogsegélyszolgálatát, az Internet Hotline-t. A kampány gyakran használt emojikat mutat kétféle kontextusban: az egyikben jelentésük ártalmatlan, a másikban bántó, sértő, fenyegető.