Szűrés
A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek
Lendületet kaphat az e-könyv Magyarországon
Miközben egyre kevesebben és egyre kevesebbet olvasnak könyvet, a digitális világban soha nem látott mértékben nő a szöveges tartalomfogyasztás. Ezt az ellentmondást az e-könyvpiac oldhatja fel, amely előtt szakemberek szerint komoly jövő áll.
Az okos kütyük a szórakoztatóipar univerzális csatornái – beszámoló a Telenor Jövőkutató Szimpóziumáról
Az okoseszközök térnyerése és a zsebre vágható internet több területen új irányba terelte fogyasztói szokásainkat. A Telenor tegnap tartott Jövőkutató Szimpóziumán szakértők keresték a választ arra a kérdésre, hogy miként formálódik a médiafogyasztás, s általa a médiaipar a jövőben. Vajon túlsúlyba kerülnek a maximális kényelmet és az új igényeket kiszolgáló megoldások – mint például a Telenor MyTV – a hagyományos műsorszórással szemben?
Magyarok: a kütyük és a közösségi média árthat a párkapcsolatnak
A technológia vívmányai nagy szerepet játszanak abban, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket, sokszor viszont éppen ezek miatt távolodunk el egymástól. A Durex kíváncsi volt, hogy a magyar szerelmesek hogyan viszonyulnak a technikához intim helyzetekben. Az egyik közösségi oldalon végzett mini-kutatásából kiderült, hogy nálunk is sokszor a cyber-világ győzedelmeskedik a valóság felett.
Hogyan vásárolunk laptopot?
Az Intel friss kutatásából kiderült, hogy mi, magyarok milyen szempontok szerint, milyen célra vásárolunk laptopot, sőt azt is megtudhattuk, mennyire vagyunk nyitottak az új megoldásokra, illetve mekkora felárat vagyunk hajlandók fizetni azokért.