Szűrés
A(z) okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek
Két év múlva 100 leszállított okostelefonra 36 okosfülhallgató jut majd a régióban
A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte. A kutatás* tárgyául szolgáló ökoszisztémák eszközöket, szoftvereket és szolgáltatásokat foglalnak magukban, amik egymáshoz kapcsolódva alkotják meg a felhasználót körülvevő rendszert.
A szülők háromnegyede félti gyermekét az okoseszköz-függőségtől
Négy szülőből hárman aggódnak a gyermeküket veszélyeztető okoseszköz-függőségtől, minden negyedik szülő pedig már tapasztalt is függőségi tüneteket gyermekénél – derült ki a Huawei Techologies Hungary kutatásából, amely az Y-generációs szülők digitális nevelési szokásait vizsgálta. A felmérés szerint a szülők jellemzően csak rövid időre adják készülékeiket gyermekeik kezébe, azonban akadnak olyan helyzetek is, amikor egy hároméves gyermek naponta 5 óránál többet használt okoseszközt. A szülők túlnyomó többsége ugyanakkor felügyeli, mire használja csemetéje az okoseszközöket.
A HONOR MagicWatch 2 januárban Magyarországra is megérkezik
A Honor okostelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy január 20-tól Magyarországon is elérhető lesz a Honor MagicWatch 2. Az eszköz egyetlen feltöltéssel* akár 14 napig működik, és személyre szabható óralapokkal tehető egyedivé.
Hatalmasat nőtt a HONOR a viselhető okoseszközök kategóriájában
A Honor nemzetközi okostelefon és okoszeszköz márka 2019-ben jelentős növekedésről számolt be a Kínán kívüli piacokon. Az év első három negyedévében 21 százalékos növekedést ért el a leszállított okostelefonok darabszámát illetően, az előző év ugyanazen időszakához képest.* Jövőbe mutató, 1+8+N stratégiájának** is köszönhetően pedig 1333 százalékkal nőtt a leszállított viselhető okoseszközök száma ugyanebben az időszakban.*** A márka tovább erősítette jelenlétét a kulcspiacokon, Oroszországban 25 százalékos piacrészesedéssel bír.****