Szűrés
A(z) NMHH kulcsszót tartalmazó cikkek
Spotify és YouTube 2024: így hallgatjuk a zenét itthon
Csupán öt külföldi előadó került fel a magyarok Spotify-top20-as listájára, míg a YouTube-on egyetlen nemzetközi sztár sem tudta beverekedni magát az ország legnépszerűbb énekesei közé. Ezt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása, amely a YouTube és a Spotify 2024-es slágerlistáit vizsgálta, és rámutatott arra is, hogy az online térben népszerű előadók dalai egyre gyakrabban kerülnek be a hazai rádiók műsorába.
Facebook reggel, TikTok este – hogyan mobiloznak a 16–36 évesek?
A mobiltelefon ma már szinte sosem pihen – legalábbis csak akkor, amikor mi magunk is alszunk. Ezt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készült kutatás, amely a fiatalok digitális platformhasználatát vizsgálta.
Versenyben a mobilcégek: új csomagok, eltérő stratégiák, elmaradt díjkorrekció
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) egyik kiemelt feladata a mobilpiac folyamatos figyelemmel kísérése, különös tekintettel az előfizetéses csomagok változásaira. A 2025 első félévét vizsgáló friss elemzés alapján megállapítható, hogy a három legnagyobb szolgáltató – a Magyar Telekom, a Yettel Magyarország és a One Magyarország – növelte csomagjaihoz tartozó roamingadat-keretet, módosította előfizetéses ajánlatait, és végül az inflációhoz igazodó díjkorrekciót sem hajtotta végre.
Gyermekes családnak lenni drága – főleg, ha van Netflix is!
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2024-es kutatása szerint a gyermekes családok jóval többet költenek hírközlési szolgáltatásokra, mint a gyermektelen háztartások. Ennek fő oka, hogy többféle szolgáltatást is igénybe vesznek – például a streaminget: míg a gyermektelen háztartások csupán 18 százaléka használ ilyen platformot, a két vagy többgyermekes családok esetében ez az arány már 69 százalékra emelkedik.