Szűrés
A(z) NMHH kulcsszót tartalmazó cikkek
Mobilinternet-használat külföldön
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Mobilpiaci jelentése szerint 2024 harmadik negyedévében a magyar előfizetések 27 százaléka – mintegy 2,7 millió eszköz – csatlakozott külföldi szolgáltatók mobilinternet-hálózatához. Az NMHH rendszeresen publikál elemzéseket a mobiltelefon-használati szokásokról, beleértve a hanghívások és a mobilinternet külföldi igénybevételét.
Így változnak a mobilhasználati szokások Magyarországon
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen közzétett mobilpiaci jelentése nemcsak a telekommunikációs előfizetések számát ismerteti, hanem képet ad a különböző eszközökön lebonyolított hívások és a mobilinternet-használat mennyiségi és aránybeli változásairól is. A kutatásokból kiderül, hogy bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom folyamatosan nő – ennek ellenére telefonálásra továbbra is főként a hagyományos mobilhálózatot használjuk.
Így viszonyulnak a fiatalok a mesterséges intelligenciához
A mesterséges intelligenciára épülő technológiák ma már szinte minden területen jelen vannak, és alapjaiban formálják át a mindennapi életünket. Mivel ezek a megoldások a gyerekek életének is egyre természetesebb részévé válnak, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2024 őszén kutatást indított annak feltérképezésére, hogyan viszonyulnak a 13 és 16 év közötti fiatalok az MI-hez.
A digitális világ átalakulása a járvány alatt
A digitalizáció gyors ütemben fejlődött a koronavírus-járvány alatt: a mobiltelefon lett a legfontosabb eszköz az internetes böngészéshez, a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban tovább erősödött, és a vásárlók egyre inkább az online térben szerzik be a termékeket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kutatásában a Kantar-Hoffman piackutató intézet felméréseit elemezve mutatja be az elmúlt tíz év legfontosabb digitális és kulturális trendjeit, valamint a járvány hosszan tartó hatásait.