Szűrés
A(z) NMHH kulcsszót tartalmazó cikkek
2024 második félév: Új díjcsomagok és változások a mobilpiacon
Korlátlan internetelérést biztosító, de SMS-t és hívást egyáltalán nem tartalmazó csomaggal újított a Yettel a nyaralási szezon küszöbén, egyebekben azonban nem volt mozgalmas 2024 második fele – olvasható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, mobilpiaci díjcsomagokat vizsgáló jelentésében. A félévente megjelenő riport bemutatja a legnagyobb szolgáltatók díjcsomag- és tarifamódosításait, valamint ismerteti a megszűnő szolgáltatásokat és a frissen bevezetett új opciókat is.
A vezetékes internet helyét átveszi a mobilnet Magyarországon
Hazánkban egyre kevésbé növekszik, néhány uniós országban pedig csökkenni kezdett a vezetékes internetre előfizetők tábora – mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása. A tanulmány szerint a folyamatosan fejlődő és egyre kedvezőbb árú mobilinternet a jövőben fokozatosan felválthatja a vezetékes technológiát – hasonlóan ahhoz, ahogy annak idején a hordozható telefonok szorították ki vonalas társaikat.
Erre kell figyelni új mobiltelefon vásárlásakor!
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.
Kiderült, mire használják a telefonjukat a magyar fiatalok!
Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.