Szűrés
A(z) Diverzum kulcsszót tartalmazó cikkek
Napi 3,5 óra a TikTokon, kuponok a pénztárcában – a magyar diákok életmódja
A mai magyar fiatalok – különösen a 14–26 év közötti korosztály – egyszerre élnek a digitális világban és vásárolnak tudatosan. Naponta órákat töltenek a közösségi médiában, miközben vásárlásaik során az ár-érték arányra figyelnek. A Yettel és a legnagyobb hazai diákkedvezmény-platform, a Diverzum közösen vizsgálta meg, hogyan használják a mobiljukat és hogyan költenek a diákok. A tanévkezdéshez kapcsolódva pedig egy közös ajánlattal is megszólítják az aktív diákstátuszú fiatalokat.
A diákok közel 90%-a felújított telefont választana az új helyett
Ahogy közeledik a tanév vége, a Rejoy.hu és a diákkedvezményekre specializálódott Diverzum közös kutatásban vizsgálta meg, hogyan viszonyulnak a magyar diákok a mobiltelefonjaikhoz. A felmérésből kiderült: a fiatalok többsége három évnél is tovább használja a telefonját, és főként az akksi gyengülése miatt váltanak újabb készülékre. Az új iPhone-ok ára visszatartó tényező, de egy felújított darabra sokan szívesen beruháznának.
Drágább felújított mobilokat vesznek a diákok
Egy diákkedvezményes kuponnal rendelő ügyfél fejlettebb és újabb okostelefont vásárol egy átlagos vásárlónál. A Rejoy a Diverzum diákkedvezményes platformmal közösen vizsgálta meg, miként befolyásolta az iskolai mobilhasználati szokások változása a diákok készülékvásárlási szokásait.