Szűrés
A(z) Petal Ads kulcsszót tartalmazó cikkek
Új hirdetési megoldásokkal bővül és megduplázza hirdetési forgalmát a Huawei Petal Ads
Üzleti újdonságok és innovációk sorát mutatta be augusztus elején rendezett éves fejlesztői konferenciáján a Huawei. A HDC.Together rendezvényen a vállalat több mint 300 fejlesztő és üzleti vezető körében ismertette a HUAWEI Mobile Services (HMS) közelmúltbeli növekedését, legújabb innovációit, üzleti együttműködéséket célzó megoldásait, valamint bemutatta a jövő évi terveit is.
A mobilhirdetések jövőjébe ad betekintést a Huawei
A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez.