Szűrés

A(z) mobilhirdetés kulcsszót tartalmazó cikkek

A mobilhirdetések jövőjébe ad betekintést a Huawei

2023. május 2. -

A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez. 

Tovább

Bejött a mobilhirdetés a Facebooknak

2015. november 11. -

Jelentősen növelte profitját a Facebook a mobileszközökön szerzett reklámbevételeivel.

Tovább

Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary

2012. augusztus 23. -

A médiatulajdonosokból, ügynökségekből és szolgáltatókból álló IAB Hungary mobil munkacsoportja bejelentette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait.

Tovább