Szűrés
A(z) SAP kulcsszót tartalmazó cikkek
E-sport csapat működését gyorsítja fel az SAP Business AI
Az egyik legismertebb e-sport formáció, a Team Liquid csapata kapott felbecsülhetetlen értékű szakmai támogatást azzal, hogy az SAP Business Technology Platformon értékelheti mérkőzéseit és ellenfelei eddigi és várható jövőbeni lépéseit.
SAP Customer Data Platform: az ügyfélélmény új dimenziója
Sokaknak ismerős lehet az az élmény, mikor megrendeli az ember augusztus végén az új iskolatáskát a gyereknek, és akár még októberben is folyamatosan jönnek szembe interneten az iskolatáska ajánlatok. Az egyszeri vásárlások esetében, amilyen mondjuk a repülőjegy vagy a lézeres szemműtét, kifejezetten okafogyott a böngészési előzmény alapján az ismételt vásárlásra való ösztönzés. Többek között az ilyen „bakik” kiküszöbölését is ígéri ezernyi más előnye mellett az SAP Customer Data Platformja (SAP CDP), mellyel a fogyasztói élmény sokkal megalapozottabb összefüggések alapján alakítható ki.
Akadálymentesítette turnéalkalmazását a SAP
Egy születése óta vak Coldplay-rajongó segített az SAP-nak abban, hogy a látássérültek számára is elérhetővé tegye a környezettudatos Music Of The Spheres World Tour alkalmazást. A cég tavaly fejlesztette ki az applikációt a brit zenekar számára, mivel mindkét társaság mélyen elkötelezett a fenntarthatóság iránt. Idén arra vállalkoztak, hogy akadálymentesítik az appot, így még többen használhatják azt, és járulhatnak hozzá a Coldplay-turné karbonlábnyomának csökkentéséhez.
Divatban az SAP
Virtuális próbafülke, személyre szabott parfümautomata és mesterséges intelligenciával támogatott vásárlási asszisztensek – mindez nem egy sci-fi, hanem a valóság. Az SAP új bemutatóterme New Yorkban életre kelti a kereskedelem jövőjét, ahol a fizikai márkaboltok a vevők adatait felhasználva személyre szabott élményt kínálnak egy egyedi termékhez, amely máshol nem elérhető. Az S.Fashion Experience Lab-ban bárki felfedezheti, hogyan segít az SAP a kereskedőknek optimalizálni üzleteiket és kapcsolódni vevőikhez egy elsődlegesen digitális világban. A profit és az ügyfélelégedettség növelése, az egyedi ügyfélélmény megalkotása érdekében a világ egyik vezető ékszer- és kiegészítő márkája, a Swarovski is az SAP megoldásait választotta – a RISE with SAP platformot fogja használni értékesítési rendszerének felhőalapú megújításához.