Szűrés

A(z) YouTube kulcsszót tartalmazó cikkek

A YouTube új sztárjai itt kezdik: Nevezz a Ki Mit Tube-ra!

2025. május 3. -

Tíz év szünet után visszatér a hazai digitális tehetségkutatás úttörője, a Ki Mit Tube. A Free Monkeys Production által gyártott online versenyre április 25-től lehet nevezni. A YouTube-on zajló megmérettetés célja, hogy szabad teret adjon a fiatalok kreatív önkifejezésének, műfaji megkötések nélkül – a One Magyarország főtámogatásával.

Tovább

Ki Mit Tube 2025: Visszatér a legendás online tehetségkutató

2025. április 1. -

Tíz év után újra elindul a Ki Mit Tube, Magyarország első YouTube-on futó tehetségkutató és videóversenye. A zsűri 9 tagja között olyan ismert személyiségek találhatók, mint T. Danny énekes-rapper, a 2015-ös győztes slammer, Bánki Beni, valamint Goodlike Marci, a népszerű youtuber. A verseny a „Minden tehetség számít” mottóval határozza meg magát, és ezzel felrúgja a hagyományos tehetségkutatók kereteit, lehetőséget biztosítva a fiatalok kreatív önkifejezésére műfaji megkötések nélkül. 

Tovább

Kiderült, mire használják a telefonjukat a magyar fiatalok!

2024. december 3. -

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.

Tovább

Hyundai modellekben építették be az LG infotainment-rendszerét

2023. november 7. -

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a vállalat saját autós tartalomplatformjára, a webOS for Automotive-re épülő járműipari infotainment-rendszerét alkalmazzák majd a Hyundai Motor Group luxusmárkája, a Genesis új modelljeiben. Mindezt ünnepélyes keretek között hozta nyilvánosságra a társaság Los Angelesben: az eseményen, amelyen a Hyundai mellett a YouTube képviselői is részt vettek, megvitatták az utastéri szórakozási élmény fejlesztésében rejlő együttműködési lehetőségeket is.

Tovább