Szűrés

A(z) fenntarthatóság kulcsszót tartalmazó cikkek

Egy felújított telefon is lehet menő – és közben még a Földet is óvja

2025. április 22. -

A Föld napja alkalmából a Rejoy.hu összegzést készített arról, milyen környezeti hatása volt az elmúlt két és fél évben végzett tevékenységének Magyarországon. A francia ADEME környezetvédelmi ügynökség adataira alapozott becslés szerint a vállalat mintegy 4 millió kilogramm szén-dioxid kibocsátását segített megelőzni azzal, hogy új készülékek helyett felújított eszközöket kínált vásárlóinak.

Tovább

Mobiltechnológia a tengeri ökoszisztémák helyreállításáért

2025. február 6. -

A Samsung kibővíti kötelezettségvállalását a világ óceánjainak védelme érdekében, együttműködve olyan partnerekkel, akik hasonlóan elhivatottak e cél iránt. A vállalat már korábban is fellépett a műanyaghulladék okozta globális probléma ellen úgy, hogy a leselejtezett halászhálók újrahasznosításával magas minőségű anyagot készített, amelyet Galaxy eszközeiben alkalmazott. 

Tovább

Az LG 2024-es OLED evo termékei is bizonyítják a vállalat elkötelezettségét a fenntarthatóság mellett

2024. április 25. -

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

Tovább

A boomer és a millenial ügyfelek számára fontos igazán a környezetvédelem

2024. április 21. -

Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.

Tovább