Szűrés
A(z) fenntarthatóság kulcsszót tartalmazó cikkek
Egy felújított telefon is lehet menő – és közben még a Földet is óvja
A Föld napja alkalmából a Rejoy.hu összegzést készített arról, milyen környezeti hatása volt az elmúlt két és fél évben végzett tevékenységének Magyarországon. A francia ADEME környezetvédelmi ügynökség adataira alapozott becslés szerint a vállalat mintegy 4 millió kilogramm szén-dioxid kibocsátását segített megelőzni azzal, hogy új készülékek helyett felújított eszközöket kínált vásárlóinak.
Mobiltechnológia a tengeri ökoszisztémák helyreállításáért
A Samsung kibővíti kötelezettségvállalását a világ óceánjainak védelme érdekében, együttműködve olyan partnerekkel, akik hasonlóan elhivatottak e cél iránt. A vállalat már korábban is fellépett a műanyaghulladék okozta globális probléma ellen úgy, hogy a leselejtezett halászhálók újrahasznosításával magas minőségű anyagot készített, amelyet Galaxy eszközeiben alkalmazott.
Az LG 2024-es OLED evo termékei is bizonyítják a vállalat elkötelezettségét a fenntarthatóság mellett
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
A boomer és a millenial ügyfelek számára fontos igazán a környezetvédelem
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.