Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Legolvasottabb híreink
- Színek, amik életre kelnek – Bemutatkozik a ViewSonic VP56A 2025. szeptember 1.
- A jövőd online kezdődik – csatlakozz a 2025-ös Év Honlapja versenyhez! 2025. szeptember 1.
- Az LG Gaming Portal új szintre emeli a játékélményt 2025. szeptember 2.
- Új név, változatlan elhivatottság a 3D technológiák iránt 2025. szeptember 2.
- Okosabb otthon, egységes élmény – A Samsung új korszakot nyit a One UI-jal 2025. szeptember 3.
- IFA 2025: A Samsung bemutatja, hogyan formálja az AI a mindennapi életet 2025. szeptember 4.
- Profiknak tervezve: 5K élesség, kompromisszumok nélkül 2025. szeptember 3.
- Gazdag hangzással hódít a Sony új fülhallgatója 2025. szeptember 4.
- HONOR Magic V5: Az összehajtható telefon, ami új szintre emeli az AI-t 2025. szeptember 1.
- Indul a Xiaomi új TV-kampánya ajándék robotporszívóval 2025. szeptember 5.
PCIe Gen 5 SSD-k: a fenntartható adatközpontok új alapkövei

A generatív mesterséges intelligencia, a valós idejű analitika és más, hatalmas adatforgalmat igénylő alkalmazások rohamosan terjednek. Ez komoly kihívások elé állítja az adatközpontok üzemeltetőit: nemcsak a teljesítmény és megbízhatóság, hanem az energiahatékonyság és a fenntarthatóság terén is egyre szigorúbb elvárásoknak kell megfelelniük.
Játék, munka, kreativitás – A Lenovo AI-alapú eszközei újradefiniálják a mindennapokat

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a vállalat bemutatta eddigi legátfogóbb AI-alapú fejlesztéseit. Az új termékportfólió a nagy teljesítményű PC-ktől és intelligens táblagépektől kezdve a játékra tervezett eszközökön át egészen a Motorola okostelefonokig terjed. Ezek mind a Lenovo „Smarter AI for All” (Okosabb AI mindenkinek) vízióját képviselik, amely a generatív és hibrid mesterséges intelligenciát a mindennapi munka, alkotás és szórakozás részévé teszi.
IFA 2025: A Samsung bemutatja, hogyan formálja az AI a mindennapi életet

A Samsung az IFA 2025 kiállításon mutatja be az „AI Home: Future Living, Now”, vagyis „AI Home: a jövő most kezdődik” vízióját. A vállalat célja, hogy a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségek ne csak a távoli jövő ígéretévé váljanak, hanem már ma élvezhető valósággá formálják a mindennapokat. A Bespoke AI, Vision AI és Galaxy AI technológiák segítségével a felhasználók megtapasztalhatják, miként javítható életminőségük, erősíthetők kapcsolataik, és hogyan növelhető az energiahatékonyság.
Gazdag hangzással hódít a Sony új fülhallgatója

A Sony bemutatta legújabb USB-C csatlakozós fülhallgatóját, az IER-EX15C modellt, amelyet a kiváló hangminőség és a könnyű, plug-and-play használat jegyében terveztek. A kompakt, 5 mm-es hangszóróegység és a rugalmas membrán gazdag basszust és tiszta hangzást kínál, mindezt kényelmes, kis méretű kialakításban.
Okosabb otthon, egységes élmény – A Samsung új korszakot nyit a One UI-jal

A Samsung kiterjeszti saját One UI felhasználói felületét a háztartási készülékekre is, hogy egységes és könnyen kezelhető szoftveres élményt biztosítson az okostelefonok, televíziók és mostantól az okoseszközök világában is. Ennek részeként a 2024-től bevezetett okos háztartási készülékek 7 éven keresztül kapnak rendszeres szoftverfrissítést, melyek első hulláma szeptembertől válik elérhetővé.
Napi 3,5 óra a TikTokon, kuponok a pénztárcában – a magyar diákok életmódja

A mai magyar fiatalok – különösen a 14–26 év közötti korosztály – egyszerre élnek a digitális világban és vásárolnak tudatosan. Naponta órákat töltenek a közösségi médiában, miközben vásárlásaik során az ár-érték arányra figyelnek. A Yettel és a legnagyobb hazai diákkedvezmény-platform, a Diverzum közösen vizsgálta meg, hogyan használják a mobiljukat és hogyan költenek a diákok. A tanévkezdéshez kapcsolódva pedig egy közös ajánlattal is megszólítják az aktív diákstátuszú fiatalokat.