Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Applikációval vásárolhatunk mobiljegyet Veszprémben is

A Volánbusz és további 4 nagyváros után Veszprém Megyei Jogú Város helyi közösségi közlekedésében is elérhetővé vált a virológiai kitettséget csökkentő készpénzmentes közlekedési mobiljegy megoldás.
Két újítás az ÉletMentő applikációban

A mai naptól elérhető a Vodafone Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat ÉletMentő applikációjának két újítása, melyek a koronavírus miatt kialakult helyzetben segítik a lakosságot. Az egyik a Koronavírus információ gomb, amely közvetlenül átvezeti a felhasználókat a magyar kormány hivatalos, koronavírussal kapcsolatos tájékoztató oldalára. A másik lényeges és a jelenlegi helyzetben rendkívül hasznos újítás, hogy az applikáció a fontos és aktuális információkról mostantól push értesítésekkel is tudja tájékoztatni használóit. Az újítások a Tigra Informatikai Csoport támogatásával és részvételével valósulhattak meg.
Kecskeméten is elindult a közlekedési mobiljegy

Korábbi teljes országos lefedési terveinek megfelelően vezeti be a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a közlekedési mobiljegyet, amelynek keretében 2020. március 31-vel a kecskeméti helyi közlekedésben is elérhetővé vált a virológiai kitettséget csökkentő készpénzmentes megoldás.
A hamis hírek ellen harcol a WHO és a Rakuten Viber

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre, amely világszerte elérhető. A bot célja a vírusról gyorsan terjedő hamis hírek és valótlan információk leküzdése.
Ingyenes telefonos- és videókonzultáció háziorvosokkal

Egyre jobban leterheli az alapellátó háziorvosokat is a kialakult járványügyi helyzet. A jelenleg hatályban lévő kijárási korlátozás figyelembevételével pedig tanácsos, hogy csak a legszükségesebb esetekben vegyünk igénybe személyesen egészségügyi ellátást. Egy hazai egészségügyi startup ezért saját fejlesztésű rendszerén keresztül teszi elérhetővé a telefonos- és videókonzultációt, ráadásul a járványra való tekintettel a hazai háziorvosok és pácienseik számára most ingyenesen biztosítja a szolgáltatást.
Ételrendelés a Bolt applikációjával

A Bolt, Európa vezető személyszállítási applikációja pár héten belül elindítja ételrendelő szolgáltatását, a Bolt Food-ot, itthon elsőként Budapesten. A vállalat több százezer regisztrált felhasználóval rendelkezik Magyarországon, akik közül sokan épp home office-ban dolgoznak. Körükben jelentősen megnőtt az igény a megbízható, gyors és kiemelten biztonságos ételrendelő szolgáltatás iránt. A Bolt személyszállító partnereit is nehéz helyzetbe hozta a járvány, ezért a vállalat úgy döntött, arra nyitott sofőrjeit átképzi és egy új szolgáltatási ágban kínál számukra jövedelemszerzési lehetőséget.
Miskolcon is applikációval vásárolhatunk mobiljegyet

Gyorsított bevezetési eljárással Miskolc Megyei Jogú Városának helyi közösségi közlekedésében - a MVK Miskolc Városi Közlekedési Zrt. járatain - is bevezetésre kerül március 27-én, péntektől a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szolgáltatott készpénzkímélő közlekedési mobiljegy megoldás. A két társaság megállapodása alapján megvalósul az applikációban történő jegy- és bérletvásárlás lehetősége az MVK Miskolc Városi Közlekedési Zrt. valamennyi járatán.
MicroCoinnal jutalmazzák az otthonmaradókat

Egy androidos applikáción keresztül jutalmazza az első magyar kriptovaluta csapata azokat, akik otthon maradással segítik gátolni a koronavírus terjedését.
Vegyünk vonatjegyet a MÁV applikációjával!

A koronavírus okozta rendkívüli helyzetben a MÁV-START-nak kiemelt célja a fizikai érintkezések minimálisra szorítása, a jegyértékesítési rendszerének már tervezéskor az egyik alapja volt az elektronikus jegyek alkalmazása. Fontos, hogy lehetőség szerint minél többen használjanak online menetjegyet vagy bérletét, ezzel csökkentve a vírus terjedésének kockázatát. A vasúttársaság továbbra is hangsúlyosan kéri az utasokat, hogy a sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében jegy- és bérletvásárláskor részesítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását.
A Volánnál is vásárolhatunk appal mobiljegyet

A járványügyi helyzetre való tekintettel, az utasok és az autóbusz-vezetők védelmében hozott új, rendkívüli intézkedés értelmében március 23-tól készpénzmentessé válik a jegyvásárlás a Volánbusz valamennyi járatán. Március 25-én, szerdán üzemkezdettől pedig tanszüneti menetrend lép érvénybe.