Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Az Erste mobilos ügyfelei mostantól otthon hagyhatják a pénztárcájukat

Szintet lép az Erste MobilePay. A nemrég megújult alkalmazás a Cellum mérnökeinek közreműködésével új NFC funkciót kap. Május 7-től az Erste ügyfelek bármely, érintéses fizetésre alkalmas POS terminállal felszerelt üzletben tudják használni androidos mobiltelefonjukat Mastercard és Maestro bankkártyaként. Majd – Magyarországon először – júniustól már Visa kártyájukat is integrálhatják a készülékükbe.
Nincs büntetés és felesleges költség az I-cell parkolási okosmegoldásával

Emberi közreműködés nélküli, intelligens parkolási rendszert fejlesztett az i-Cell. A magyar piacon egyedülálló okosmegoldás nemcsak idő- és költségtakarékos, de a büntetéseket is kizárja.
Becsekkolt Budapestre is a Like Locals

Budapestiek mutathatják meg Budapestet turistáknak, az App Store-ban és Google Play-ben elérhető Like Locals újgenerációs mobilapplikáción keresztül.
50 nap vs 1 perc

Egy friss felmérés szerint átlagosan 50 napot kell várni egy kardiológiai időpontra, miközben a stroke félóránként követel egy emberéletet Magyarországon. A WIWE mobil EKG segítségével a tulajdonosok bárhol, bármikor, akár otthonuk kényelmében készíthetnek EKG felvételt a súlyos előjelek kiszűrésére és a myWIWE Diagnosztika Kft. ezen felül számos ingyenes lakossági szűrést is ajánl az érdeklődőknek az év során.
A Parkl mobilalkalmazás kutatást készített a fővárosi parkolási helyzetről

A Parkl mobilalkalmazás friss kutatása szerint a fővárosi autóvezetők ötöde hetente 30 percnél is több időt tölt el parkolóhely kereséssel, amellyel a jelentős stressz és időveszteség mellett a környezetet is terhelik: a forgalomban részt vevő autósok 30 százaléka parkolóhelyet keres, miközben napjainkban már számos lehetőség áll az egyszerű, hatékony és árban is kedvezőbb parkolásra.
Új szintre emeli az okostelefonos ügyintézést a megújult MyTelenor alkalmazás

A Telenor tapasztalatai szerint az emberek egyre nyitottabbak a digitális felületeken történő ügyintézésre: az önkiszolgáló funkciókkal felvértezett MyTelenor alkalmazásban folyamatosan nő az elvégzett számlabefizetések és az egyenlegfeltöltések aránya, és már az adatjegy-vásárlások egy jelentős része is itt zajlik. Az app most megújult, a Telenor pedig adatjegy-kedvezménnyel kedveskedik a felhasználóknak.
A Helyi Viber-szám segítségével elkerülhetők a roaming költségek

A Viber bejelentette a Helyi Viber-szám szolgáltatást. A funkció segítségével a felhasználók külföldön aktiválhatnak egy helyi telefonszámot, amelyen keresztül a Viber hálózatán kívülről is normál tarifákon, roaming költségek nélkül fogadhatnak hívást és üzenetet, tartózkodási helyüktől függetlenül.
ÉletMentő applikációt vezet be az OMSZ a Vodafone Alapítvánnyal együttműködésben

A Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat egy új, ÉletMentő elnevezésű applikációt vezet be. A mobilalkalmazás gyorsabbá és egyszerűbbé teszi a mentőhívást. Az applikációba előre fel lehet vinni a legfontosabb egészségügyi tudnivalókat, így a mentésirányító a riasztással egyidejűleg azonnal látja például a bajbajutott korát, nemét, gyógyszerérzékenységeit és minden egyéb olyan adatát, melyet a felhasználó fontosnak tartott megadni. A kivételesen pontos helymeghatározás pedig a mentőautó kiérkezését segíti.
Klasszikus történetek, amelyek a Viber segítségével máshogyan végződnének

Manapság már el sem tudjuk képzelni mindennapi életünket okostelefon vagy internet nélkül. Megszoktuk, hogy chatelés során osztjuk meg érzéseinket egymással, ám mindez a huszadik század végéig egyáltalán nem létezett. Képzeljük el, mi történt volna, ha a modern technológiák száz vagy akár ezer évvel korábban is elérhetők lettek volna! Hogyan változtatták volna meg a legizgalmasabb történetek végkifejletét, és hogyan alakították volna az irodalom legnépszerűbb karaktereinek sorsát?
Népszerű a mobilapplikációs vonatjegyvásárlás

Másfél millió menetjegy kelt el március végéig a tavaly nyáron jegyvásárlási funkcióval is kibővített Vonatinfó mobilalkalmazáson keresztül. A könnyen, mobileszközön néhány kattintással elérhető elektronikus jegyváltás egyre növekvő népszerűsége, a gyorsaság és a kényelem mellett a kedvezményeknek is köszönhető; ezáltal csaknem 70 millió forintot takarítottak meg az utasok tavaly nyár óta. A jövőben a Vonatinfó alkalmazásban a bérletértékesítés bevezetését is tervezi a vasúttársaság.