Legfrissebb híreink
- Arx 500 White ARGB – Az elegancia és teljesítmény tökéletes harmóniája
- Térerő mindenhol: miért bosszant a gyenge mobil-lefedettség?
- A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
- 200 MP-es ZEISS kamera és brutális teljesítmény – itt a vivo X300 és X300 Pro!
- 28 átlátszó OLED-ből született a világ leglátványosabb digitális csillárja
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
A digitalizáció folyamata Magyarországon a kis- és középvállalkozások (KKV) szegmensében is előrehaladóban van. Az okostelefonok és a felhőalapú technológiák terjedése, valamint az állami támogatások lehetővé tették a KKV-k számára, hogy könnyebben hozzáférjenek a digitális eszközökhöz és szolgáltatásokhoz.
Az egyszerűbb ügyintézést biztosító online platformok és a hatékonyabb üzleti folyamatokat támogató szoftverek használatának terjedése javította a vállalkozások hatékonyságát. A vállalati adatok elektronikus tárolása és kezelése, valamint a mobilalkalmazások használata is hozzájárult a digitalizáció folyamatának előrehaladásához.
Ezzel együtt azonban a digitális készségek hiánya még mindig nehézséget jelent számos KKV számára. Az állami szerepvállalás és a szektor szereplőinek összefogása szükséges ahhoz, hogy a KKV-k valóban ki tudják használni a digitális technológiák előnyeit.