Szűrés

A(z) HUNESZ kulcsszót tartalmazó cikkek

Magyar bronzérem a Tekken 7 Európa-bajnokságon

2022. július 28. -

Hosszú idő után Magyarország egyik legjobb e-sport-eredménye született május végén Bakuban: bronzérmet szerzett Kokics „Flow” Imre Zoltán a Tekken 7 Európa-bajnokságon. Hazatérését követően beszélgettünk a kimagasló nemzetközi tapasztalattal rendelkező négyszeres magyar bajnokkal, aki a verseny legemlékezetesebb pillanatairól és a legnehezebbnek tartott virtuális verekedős játék kihívásairól is mesélt lapunknak.

Tovább

A felnőtt lakosság 56 százaléka szokott játszani videójátékokkal

2022. június 22. -

Ismét emelkedett Magyarországon az e-sport-játékokkal játszók száma, legyenek akár alkalmi gamerek vagy komolyabb versenyzők, és ezt a növekedést a Covid-pandémia miatti lezárások feloldása sem lassította – a többi között ez derül ki abból az országos reprezentatív közvélemény-kutatásból, amelyet idén áprilisban készített az eNET az Esport1, az Esportmilla és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével. A legfrissebb felmérés szerint ugyanakkor a hazai e-sport-bázis költése az elmúlt egy esztendőben elérte a 65 milliárd forintot, amihez az e-sport-közösség gyarapodása mellett a fizetőképes réteg növekedése és az áremelkedés is hozzájárult.

Tovább

Tisztes helytállás az e-sport világbajnokságon

2021. november 24. -

A Nemzetközi E-sport Szövetség 13. E-sport Világbajnokságán Magyarország Dota 2-ben volt érdekelt és összesítésben az 5-6. helyen végzett. A válogatott szereplés mellett e-sport diplomácia sikerként az újra alakuló Európai E-sport Szövetség tanácsadó testületébe ismét beválasztották Biró Balázs Györgyöt, a HUNESZ elnökét.

Kulcsszavak: e-sport, HUNESZ
Tovább

E-sport Tudásbázis konferenciát rendez a HUNESZ

2021. szeptember 21. -

E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.

Tovább