Szűrés

A(z) e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek

Kiderült, kik a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntősei

2019. április 16. -

Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a  K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.

Tovább

Összefog a Razer és a Dota 2-es Alliance csapata

2019. március 31. -

A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája, és az Alliance, a világ egyik élvonalbeli esport szervezete, a mai napon egy új stratégiai partnerséget jelentett be. A hosszú távú partnerség keretében a Team Razer és az Alliance a jövőben minden olyan versenyszámban együttműködik, amelyben csapataik ringbe szállnak.

Tovább

A magyar videojáték piac több mint felét az e-sport adja

2019. február 19. -

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Tovább

Az Omnicoach nemzetközi értékesítése december 7-én indul

2018. december 6. -

Overwatch játékosok százai várták világszerte az Omnicoach, a világ első, mesterséges intelligencia alapú coaching szoftverének startját, amelynek első száz, értékesítés előtti különleges csomagjai alig több mint egy nap alatt elfogytak. 

Tovább