Szűrés

A(z) Messenger kulcsszót tartalmazó cikkek

Online kvíz és chatrobot a Telenortól a Biztonságos Internet Napján

2019. február 5. -

Hová fordulhatnak az online bántalmazás áldozatai?  Van-e olyan eset, amikor nem szükséges a szereplőktől engedélyt kérni fotó vagy videó készítéséhez? Ilyen és ezekhez hasonló kérdéseken keresztül bárki próbára teheti internethasználati ismereteit azzal az online teszttel, amelyet a Telenor tett mindenki számára elérhetővé a Biztonságos Internet Nap alkalmából.  A tizenévesek pedig a „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazásban játékos módon tudhatnak meg többet a témáról.

Tovább

ChatStory – a te sztorid

2018. szeptember 19. -

A tizenévesek készségszinten használják az internetet, ami mindennapi életük része; a biztonságos nethasználat viszont már korántsem ennyire egyértelmű fogalom számukra. A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel. 

Tovább

A chatbot forradalom elérte a hazai biztosítókat is

2018. február 22. -

Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.

Tovább

Az Air France beszállókártyái Messengeren is elérhetőek

2017. július 21. -

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. A légitársaság továbbá a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire angolul és franciául.

Tovább