Szűrés

A(z) NRC kulcsszót tartalmazó cikkek

Egyre több autópálya matricát vásárolunk online vagy mobilon

2018. január 30. -

A 18-59 éves, személygépjárművel rendelkező, autópálya matrica vásárló lakosság 30 százaléka választ valamilyen alternatív vásárlási módot a hagyományos, korábban megszokott benzinkúton történő matrica beszerzése helyett. A fogyasztók egyre inkább bíznak az online felületekben és a telefonos alkalmazásokban, még mindig a megszokás, a kényelem és a gyors ügyintézés a vezető döntési tényezők az útdíj vásárlás során- világít rá az OTP Mobil kutatása.

Tovább

Megszokás vagy praktikusság?

2017. január 31. -

Jóllehet még mindig a benzinkúton történő vásárlás a legnépszerűbb módja az autópálya matricák beszerzésének, a kényelmi szempontok úgy, mint az egyszerűség és a gyorsaság miatt ma már jelentős az a vásárlói kör, amely az elektronikus eszközökön és okostelefonon veszi meg a matricáját.

Tovább

Sokan csak húszezret költenének az iskolakezdésre vásárolt laptopra

2016. szeptember 17. -

Az iskolás gyerekek szüleinek 27 százaléka akar műszaki cikket venni a tanévkezdés kapcsán, de közel felük még 20.000 forintot sem szánna a kiszemelt műszaki cikkre – derült ki a Media Markt és az NRC Médiakutató közös, nyári kutatásából.

Tovább

A gyorsan merülő mobil a legégetőbb probléma

2014. december 17. -

Az okostelefonnal rendelkezők számára a legnagyobb problémát az akkumulátor rövid üzemideje okozza az NRC szerint. Sokan panaszkodnak a túlárazott modellek miatt is, az 50 év feletti internetezők kétharmada pedig még mindig nem használ okostelefont. 

Tovább