Szűrés

A(z) Z generáció kulcsszót tartalmazó cikkek

Napi 3,5 óra a TikTokon, kuponok a pénztárcában – a magyar diákok életmódja

2025. szeptember 3. -

A mai magyar fiatalok – különösen a 14–26 év közötti korosztály – egyszerre élnek a digitális világban és vásárolnak tudatosan. Naponta órákat töltenek a közösségi médiában, miközben vásárlásaik során az ár-érték arányra figyelnek. A Yettel és a legnagyobb hazai diákkedvezmény-platform, a Diverzum közösen vizsgálta meg, hogyan használják a mobiljukat és hogyan költenek a diákok. A tanévkezdéshez kapcsolódva pedig egy közös ajánlattal is megszólítják az aktív diákstátuszú fiatalokat.

Tovább

Utazás keretek nélkül – így mesél történeteket a Z generáció a HONOR 400-zal

2025. július 6. -

A mai utazás nem csupán új helyek felfedezéséről szól, hanem arról is, hogyan éljük újra és osszuk meg élményeinket. A HONOR 400 széria ebben nyújt friss nézőpontot: mesterséges intelligenciával támogatott fotózási megoldásai révén a mindennapi pillanatokból is lenyűgöző vizuális történetek születhetnek. A HONOR és az eSky közös célja, hogy az élményekre és önkifejezésre nyitott fiatalokat ösztönözze: fedezzék fel a világot, dokumentálják saját nézőpontjukból, és osszák meg azt kreatív, hiteles formában.

Tovább

Milyen a Z generáció digitális lábnyoma?

2019. január 6. -

A Z generáció beleszületett a digitális korba, sokuk már az általános iskolában saját mobiltelefonnal rendelkezett. 

Tovább

A fiatalok tudják, mi az az AI, és nem félnek használni

2018. november 27. -

Az Y és a Z generáció az okostelefonok kamerájában tartja a leghasznosabbnak a mesterséges intelligenciát, de nem feltétlenül szeretné, ha az magától generálna tartalmat a közösségi médiába. A Honor hat európai országban elvégzett kutatásából az is kiderül, hogy az önvezető autók iránt a megkérdezettek közül a magyar fiatalok lelkesednek a leginkább.

Tovább