Szűrés
A(z) televízió kulcsszót tartalmazó cikkek
Okostévé, streaming és hirdetések: Mit mutat a legfrissebb hazai kutatás?
Hány háztartásban található okostévé, és mennyire használják ki annak lehetőségeit? Milyen típusú tartalmakat fogyasztanak a nagyképernyőn? Hányan találkoztak már connected TV (CTV) hirdetéssel, és milyen felületeken? Mit gondol a szakma a CTV-megoldásokról, és milyen hatással lehet mindez a hagyományos televíziózásra? – ezekre a kérdésekre most először érhető el átfogó válasz a hazai CTV-piacról, a reprezentatív fogyasztói (B2C) és piaci szakértői (B2B) kutatások alapján, amelyet az IAB Hungary digitális kiadvány formájában tett elérhetővé tagjai számára.
Kultúrák találkozása 4K-ban – A Samsung új művészeti gyűjteménye
A Samsung az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben 22 műalkotásból álló új gyűjteményt hoz létre, amelynek célja, hogy az esemény kreatív szellemiségét a felhasználók otthonaiba is eljuttassa. A gyűjtemény a Samsung Art Store-on keresztül érhető el a Samsung Art TV-ken, így a háztartások belső terei párizsi galériák hangulatát idézhetik.
Moziterem vagy stadion? A TCL tévékkel bármi lehetséges!
Hivatalosan is elindult a visszaszámlálás a 2026-os Milano Cortina téli olimpiai játékokig. Ahogy egyre többen készülnek világszerte kedvenc sportolóiknak szurkolni, itt az ideje, hogy otthonodban is megalkosd a tökéletes közös élményt.
Tate Gyűjtemény az Art Store-on – amikor a művészet beköltözik a nappaliba
A Samsung bejelentette, hogy a Tate Gyűjtemény tizenöt új műalkotása bekerül a Samsung Art Store kínálatába. Ez a frissítés a platform eddigi, neves intézményekkel – például a Chicago-i Művészeti Intézettel, a Modern Művészetek Múzeumával (MoMA) és a Thyssen-Bornemisza Nemzeti Múzeummal – kialakított együttműködéseire épít. A Tate darabjainak hozzáadása révén a Samsung Art Store újabb hidat képezhet a világvezető kulturális intézmények és a felhasználók között, és a kiemelkedő műalkotásokat közvetlenül a háztartásokba juttathatja.