Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott a HTC One Mini 2013. július 18.
 - Így néz ki a HTC One 2 2014. február 7.
 - One 2 néven érkezik a HTC új zászlóshajója 2014. február 4.
 - Nyolcmagos mobilon dolgozik a HTC 2014. január 30.
 - Mit tud majd a HTC One utódja? 2014. január 6.
 - Megérkezett az éjfekete HTC One Max 2013. december 13.
 - Amerikában az Apple a vezető az okostelefon piacon 2013. december 7.
 - Túlárazott Desire trió érkezett 2013. november 28.
 - HTC M8 – már 2014 első negyedévében a piacon? 2013. november 12.
 - Itt vannak a Kazam mobilok – ingyenes kijelző csere törés esetén 2013. november 6.
 
Legfrissebb híreink
- 8 TB-os szörnyeteggel bővült a Kingston FURY Renegade G5 SSD család
 - Gyors, rugalmas, megbízható – így dolgozik a QNAP legújabb NASbookja
 - Arx 500 White ARGB – Az elegancia és teljesítmény tökéletes harmóniája
 - Térerő mindenhol: miért bosszant a gyenge mobil-lefedettség?
 - A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
 
A HTC a középkategóriás telefonok felé veszi útját
		A Reuters jelentése szerint a tajvani telefongyártó, a HTC több alacsonyabb árkategóriás készüléket fog értékesíteni ebben az évben, amellyel a profit növelése a cél. Ugyanakkor nemsokára érkezik az új zászlóshajó modell is.
Cher Wang, a vállalat elnöknője nyilatkozott arról, hogy, hogy a 2014-es évben több 150-300 dollár árkategóriájú készüléket szeretnének értékesíteni. A vállalat tavalyi éve veszteséges volt. Wang szerint az volt a baj, hogy a zászlóshajó modellre koncentráltak (lásd: HTC one és One Max), és a középkategóriás piacra nem fektettek elég hangsúlyt.
Chialin Chang, a vállalat pénzügyi igazgatója elmondta, hogy a feltörekvő és a fejlett piacokon egyaránt több 150-300 dollár árkategóriájú modellt fognak értékesíteni a high-end készülékek mellett. Azt is hozzátette, hogy a HTC nem a kimondottan belépő kategóriás piacot célozza meg, hanem inkább a középkategória felé irányítja figyelmét. Emellett nemsokára egy új zászlóshajó telefont is bemutatnak.
Laura Chen, a BNP Pariba elemzője úgy véli, hogy a cég alapvető problémája, hogy a termékek nem igazán megnyerőek, és valójában nem kínálnak semmi újat a piacon.
Ahogy az már egy korábbi cikkben előkerült, a vállalat nagyobb hangsúlyt fektet majd a marketingre, Wang szerint a vállalatnak agresszív kampányra van szüksége. Az olcsóbb telefonok nagyobb értékesítése szerinte növelheti az általános nyereséget, és bíznak a felsőkategóriás készülék növekvő keresletében is.
Ezek az alacsonyabb árszegmensbe tartozó eszközök egy rést tölthetnek ki, ugyanis sokak szerint túl sokba kerülnek a HTC készülékek. Egy pekingi lakos mondta el, hogy ő sokáig használt HTC készüléket, de az ár miatt áttért egy LG telefonra.
A vállalat azonban a felsőkategóriás szegmensnek is kiemelt figyelmet szán. A vezetők az új zászlóshajó modell kapcsán elmondták, hogy a következő két hétben küldik ki a meghívókat arról az eseményről, ahol bemutatják a One utódját.
Forrás: Reuters.com