Kapcsolódó cikkek
- Fizetés PayPallal a Google Play Áruházban – már lehetséges! 2014. május 19.
- Epson Moverio BT-200 okosszemüveg a Droidcon Berlin konferencián 2014. május 16.
- 150 dollár a Google Glass anyagára 2014. május 15.
- Mostantól minden amerikai számára elérhető a Google Glass 2014. május 14.
- Mihez kezd az agresszív sofőr a Google vezető nélküli autóival? 2014. május 9.
- Google Now kártyák offline használatra is 2014. május 6.
- Google Glass paródia [Videó] 2014. május 6.
- Mindössze 80 dollár a Google Glass anyagára 2014. május 3.
- A Google+ feje búcsúzik a vállalattól 2014. április 25.
- Egy kis időutazás a Google Street Viewval 2014. április 25.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Új vezetőt kap a Google Glass csapata
Nem sokkal azután, hogy a Google okosszemüvege minden amerikai számára elérhetővé vált, a Google máris leszerződtetette Ivy Rose, tapasztalt marketingszakembert, hogy koordinálja a csapatot.
Ivy Ross vezeti ezután a Glass csapatát, aki tapasztalt szakembernek számít a marketingszakmában. Számos vállalatnál dolgozott már, többek között a Mattelnél, az Old Naynél, a Disneynél, és legutóbb az Art.com marketingosztályának vezetőhelyettese volt.
Rose Google+ posztjában írt arról, hogy az emberek segítségével keresi a válaszokat azokra az egyszerű, ugyanakkor merész kérdésekre, melyeket a Glass vet fel: például a technológia képes-e minket szabaddá tenni és hagyni, hogy a pillanatnak éljünk, ahelyett, hogy kiszakítana belőle?
A Google Glass már bebizonyította, hogy van létjogosultsága a piacon, és a használatának tárháza már eddig végtelenül szélesnek bizonyult, hiszen akár egy beteg gyermeknek is örömet okozhatunk vele. Ám az eszköz mindennapi fogadtatása még hagy kivetnivalót maga után. A technológiai siker messze meghaladta a közvélemény fogadtatását. Nem olyan régen, februárban például egy nőt San Franciscóban megtámadtak azért, mert a Glasst viselte.
Rossnak tehát akad tennivalója bőven, hiszen a szemüveg megítélésén és piaci pozícióján sokat kell még javítania. A cél, hogy az eszköz elfogadott, sőt kívánatos tömeges piaci elemmé váljon.
Forrás: Mashable.com