Kapcsolódó cikkek
- Opera Mini böngésző Samsung Gear S okosórához 2014. október 7.
- SD kártyára is menthetnek az androidosok a Dropboxban 2014. október 3.
- Új funkciók a Waze-ben 2014. október 2.
- Ingyen, korlátlan tárhely a Google Drive oktatási verziójában 2014. október 2.
- Fájhat az Apple feje – hiba az iOS 8.0.2-ben 2014. október 1.
- Komoly hibákkal jött ki az iOS 8 első frissítése 2014. szeptember 25.
- Egy okosóra, ami szól, ha túl sok pénzt költesz 2014. szeptember 25.
- Nagyobb fájltámogatást kapott a OneDrive 2014. szeptember 17.
- Adott idő után törlődhetnek a bejegyzések Facebookról 2014. szeptember 15.
- Kóstolgatja a viselhető eszközök piacát a BlackBerry, de nem lesz BerryWatch 2014. szeptember 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Veszélyben a Dropbox felhasználók fájljai?
Egy hiba miatt néhány Dropbox felhasználó elveszítette felhőben tárolt fájljainak egy részét. Szerencsére a Dropbox gyorsan reagált a panaszokra, és lépéseket tett a bug elhárítása és az érintettek kártalanítása ügyében.
Az óvatoskodók gyakran hangoztatják, hogy a nem célszerű fájljainkat kizárólag a felhőben tartani, s most egy maréknyi Dropbox felhasználó meg is tapasztalhatta a saját bőrén a dolog hátrányát. Történt ugyanis, hogy az online tárhely szolgáltató asztali gépekre szabott alkalmazásának hibája miatt egyes fájlok törlődtek néhány júzer felhőjéből, amikor szelektív – csak bizonyos mappákra korlátozott – szinkronizálást állítottak be. Általában egy összeomlás, vagy egy kényszer-újraindítás szokták alkalmazni a korlátozott szinkronizálást, tehát az érintettek csömörből vödörbe estek, hiszen amikor azt hitték, hogy helyreállt a rend a Dropboxukban, újabb problémával szembesültek.
A jó hír, hogy már nincs veszély, mert a további veszteségek elkerülése érdekében gőzerővel elkezdtek dolgozni az alkalmazás javításán, illetve korlátozták a korábbi, hibás verziók működését.
A Dropbox mondhatni példaértékűen reagált a felhasználók panaszaira: ahogy az alant látható válaszlevélből is kiderül, biztosította a károsultakat, hogy mindent megtesz az elveszett adatok helyreállításáért, a bug által okozott kellemetlenségeket pedig ajándék egy éves Dropbox Pro előfizetéssel próbálja ellensúlyozni.
Jó látni, hogy a Dropbox elismerte hibáját és igyekszik kárpótolni felhasználóit. Az eset legalább annyira tanulságos nekünk is, mint a tárhely szolgáltatónak, hiszen egyértelműen rámutat, hogy nagy problémákat okozhat, ha fájljainkat kizárólag a felhőbe mentjük.
[Forrás: Engadget]