Kapcsolódó cikkek
- Újdonság az App Store-ban – eltűnt a „free” szócska 2014. november 20.
- Windows Phone-ra is elérhető a Duolingo 2014. november 20.
- Oslóban képviselhetik Magyarországot a legjobb mobil app ötletekkel pályázó diákok 2014. november 19.
- Olcsón okossá tehetjük otthonunkat az IVY PLUG dugaszokkal 2014. november 18.
- Dupla Hipernettel készül karácsonyra a Telenor 2014. november 14.
- Black Friday Magyarországon: hatalmas akciók csak 24 órán át 2014. november 13.
- Kezelhetőbb lesz a Facebook üzenőfala mobilon [Videó] 2014. november 12.
- Ingyenes Office appok iPhone-ra 2014. november 11.
- Az Office és a Dropbox együttműködik 2014. november 10.
- Zuckerberg elmagyarázta, miért erőltetik a Facebook Messengert 2014. november 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
BCONSHOP app: testreszabott akciók a megfelelő helyen és időben
Már elérhető a magyar fejlesztésű BCONHUNT platform, illetve annak első applikációja, a BCONSHOP mobilalkalmazás. A legújabb technológiai megoldásokra épülő mobilmarketing-alapú vásárlásösztönző rendszer egyszerre nyújt megoldást a kiskereskedelmi szereplők, illetve a vásárlók megváltozott igényeire.
Az applikáció fejlesztésének célja, hogy a felhasználók csak olyan akciós ajánlatokkal találkozzanak, amelyekre valóban nyitottak. A kereskedőknek pedig abban nyújt segítséget a platform, hogy egyre több vásárló térjen be az üzleteikbe. A tapasztalatok szerint ugyanis hiába tájékozódnak a felhasználók vásárlás előtt, a döntés továbbra is a polcok előtt születik meg.
A jelenleg iOS és Android rendszerű készülékekre elérhető BCONSHOP alkalmazás segítségével a felhasználók csak a számukra érdekes akciókról kapnak tájékoztatást mindig megfelelő időben és helyen. Az alkalmazásban, vagy a weboldalon egy villámgyors regisztráció után beállíthatják érdeklődési köreiket (mit szeretnének vásárolni, milyen akciókra nyitottak) és a rendszer kiválogatja nekik a legjobb ajánlatokat. Ezek a felhasználók beállításainak és pillanatnyi földrajzi helyzetének megfelelően jelennek meg egy listában, ahol már csak a konkrétan nekik szóló ajánlatok között válogathatnak.
Amikor a felhasználó egy korábban kiválasztott akció közelében jár, azonnal értesítést kap róla, így már csak élnie kell a lehetőséggel. A rendszer használata szó szerint lehetőséget kínál, tehát nem szükséges előre megvásárolni az akciós ajánlatban szereplő terméket vagy szolgáltatást, így a vásárló a helyszínen dönt a vásárlásról, a kereskedő pedig üzlete látogatottságának növekedésétől várhatja a forgalom javulását.
A BCONSHOP alkalmazást először az Immochan partnereinél, az Auchan Korzó üzleteiben próbálhatják ki a letöltők.