Kapcsolódó cikkek
- Blokkolták a Gmailt Kínában 2014. december 30.
- Egyre értékesebb az Instagram 2014. december 26.
- Meizu m1 note – Full HD kijelző és 13 megapixeles kamera a belépőszinten? 2014. december 23.
- Nem jön Európába a Honor 6 Plus 2014. december 19.
- A Foodpandáé lett a NetPincér 2014. december 19.
- Bemutatkozott a 4,75 milliméter karcsú Vivo X5 Max 2014. december 10.
- Rikító kihívót kapott a Xiaomi Redmi – Lenovo K3 „Music Lemon” 2014. december 5.
- Mantra X7 – gombok nélkül 2014. december 2.
- Stratégiát vált a Sony – kevesebb Xperia mobil érkezik 2014. november 26.
- 2,6 milliárd dollárból épít új üzemet a Foxconn 2014. november 24.
Legfrissebb híreink
- Hisense a CES-en: Újradefiniált házimozi-élmény, innováció a LED technológiában, Pantone-együttműködés
- A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető
- Legendás ökölvívó mutatta be az új HONOR okostelefont
- A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES-en
- Itt az új Sandberg USB-C dokkoló és arcfelismerő webkamera
Logót és filozófiát váltott a ZTE
A kínai gyártó bemutatta újragondolt logóját és stratégiaváltásáról is beszámolt. Az új „M-ICT” stratégia értelmében a vállalat az innovatív, fenntartható technológiákra és a piaci lehetőségek magasabb szintű kiaknázásra fog összpontosítani a jövőben.
A ZTE leleplezte megújult logóját, ami jóval egyszerűbb és barátságosabb a korábbinál. Az új logóval stratégiaváltását is jelzi a kínai óriáscég: az „M-ICT” (Media Information Communications Technology – Média Információs és Kommunikációs Technológia) köré szerveződő új stratégia célja az innováció és a piaci potenciál növelése.
A vállalat működését a továbbiakban a Cool, Green, Open (CGO) filozófia határozza meg, ami az ügyfelek elégedettségét, piaci áttörések elérését, környezetbarát működést, valamint innovatív üzleti környezet megteremtését célozza, illetve az új ipari ökoszisztémák és szervezeti lehetőségek felé való nyitottságot jelenti.
[Forrás: GSM Arena]