Kapcsolódó cikkek
- Felbukkant az Apple iWatch feltételezhető szabadalma 2013. február 22.
- 1 milliárd androidos telefon kelt el 2014-ben 2015. február 2.
- Rekordot döntött az Apple az iPhone eladásokban 2015. január 28.
- Nem lesz világító Apple logó az új MacBook Airen 2015. január 28.
- A Samsung texasi gyárából kerülhet ki az új iPhone processzorok többsége 2015. január 26.
- Még egy napot sem bír majd az Apple Watch 2015. január 26.
- Már 20 évvel ezelőtt belekóstolt az óragyártásba az Apple 2015. január 21.
- A virtuális bűnözők ott ütnek idén minket, ahol a legjobban fáj 2015. január 21.
- A felhasználók harmada nem elég elővigyázatos, mikor saját készülékéről van szó 2015. január 20.
- Biztonságra épülő alkalmazás-áruházat mutat be a Blackphone 2014. december 10.
Széfekkel szerelik fel az Apple boltokat az arany Apple Watch érkezése miatt
Egyedi tervezésű széfek kerülnek az Apple áruházaiba a hamarosan megjelenő Watch okosóra rendkívül értékes, arany kiadása miatt. A méregdrága kütyü eladásra szánt példányai mellé záráskor a bemutató darabokat is biztonságba helyezik. Persze nem kell aggódni utóbbiak töltöttsége miatt, ugyanis MagSafe töltőkkel is felszerelik a péncélszekrényeket.
A 9to5mac forrásai szerint az Apple nagyon komolyan veszi az áprilisban megjelenő Watch igen drága arany kiadásának biztonságát, ezért felkészíti üzleteiet a kütyü megfelelő őrzésére. A gyártó egyedi tervezésű széfekkel szereli fel boltait, melyek a többezer dollárt kóstáló Apple Watch Edition modellek tárolására szolgálnak majd. A trezorokba kerülő MagSafe töltők arról gondoskodnak, hogy a zárástól nyitásig tartó időszakban feltöltsék azokat a kiállított órákat, amelyekkel a nap folyamán barátkozhatnak a látogatók, vásárlók.
Az Apple nem csak a drága kiegészítők megfelelő tárolásáról igyekszik gondoskodni, hanem a Watch hatékony értékesítése érdekében is különböző lépéseket tesz. Legyen szó akár a 349 dolláros alumínium-üveg burkolatú Watchról, akár az arany Watch Edition-ről, a vállalat szeretné, ha a vásárlás előtt megismerhetnék a termékeket az emberek, ezért lehetőséget biztosít majd azok kipróbálására különböző színű és anyagú szíjakkal az üzletein belül és kívül egyaránt. Az órák a hozzájuk tervezett bemutató asztalokon várják majd az üzetelek látogatóit.
A magas színvonalú kiszolgálás érdekében a vállalat február közepén számos üzletéből embereket küld a kaliforniai Cupertinoba és a texasi Austinba, hogy megismerkedjenek a Watch funkcionalitásával, vagyis megfelelő felkészültséggel fogadhassák már az első vásárlókat is.
[Forrás: 9to5mac]