Kapcsolódó cikkek
- Még egy napot sem bír majd az Apple Watch 2015. január 26.
- Már 20 évvel ezelőtt belekóstolt az óragyártásba az Apple 2015. január 21.
- Március elsején debütál a One (M9) és a HTC első okosórája 2015. január 19.
- Saját okosórával és táblagéppel készült az Audi a CES-re 2015. január 7.
- Egy olcsó Moto 360 lett az Alcatel okosórája 2015. január 6.
- Rozsdamentes okosóra és androidos Walkman a Sonytól 2015. január 6.
- Az Android Wear értesítéseket is támogatja a Pebble okosóra 2014. december 17.
- Tajvanon debütált a kétkártyás Desire 620 2014. december 1.
- E-ink köntösbe öltöztetett okoskarórán dolgozik a Sony 2014. november 27.
- Férfias kütyük a csuklón – Casio órák a színen 2014. november 27.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Már több mint 1 millió okosórát értékesített a Pebble
2014 végéig több mint egymillió okoskaróra fogyott a Pebble háza táján. Márciusban ez a szám még csak 400 ezerre rúgott. Idénre is tartogat meglepetéseket a gyártó.
Eric Migicovsky, a Pebble vezérigazgatója bejelentette, hogy már több mint egymillió okoskarórát értékesítettek. A múlt év különösen sikeres volt a vállalat életében. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy márciusban még csupán 400 ezernél járt az eladott eszközök száma, és december 31-én pedig átlépték az egymilliós küszöböt.
A Pebble 2012-ben kezdte meghódítani a piacot sikeres Kickstarter kampánya után. A kitűzött cél akkor 100 ezer dollár volt, ám összesen 10,2 millió dollárt sikerült összekalapolniuk. Azóta az okosóra-piac már egy komoly iparággá nőtte ki magát, és már Android Wear és Tizen alapú eszközök sokaságával találkozunk a piacon.
Migicovsky nem árult el további terveket az idei évre vonatkozóan, de elmondása szerint új hardver és szoftverfejlesztések várhatóak. A tavalyi év sikeréhez jelentősen hozzájárult, hogy csökkentették az árakat és új funkciókat kaptak a karórák. Idén azonban egy újabb rivális, az Apple Watch érkezik a piacra, amely nem csak a Pebble-t szorongathatja meg.
A Pebble jelenlegi legnagyobb riválisa az Android Wear platform, amely tavaly év közepén debütált, és már a Motorola, Samsung, LG, Sony és Asus eszközökön is fut.
Egyelőre a Pebble sikerét még nem lehet igazán összehasonlítani a piac többi szereplőjével, ugyanis az Android Wear eladási mutatóit még nem közölték hivatalosan. A Samsung háza tájáról is csak 2013-as adatok vannak, amikor is a vállalat 800 ezer Galaxy Gear okosórát értékesített.
Forrás: TheVerge.com