Kapcsolódó cikkek
- A Sony tagadja, hogy eladná mobil üzletágát 2015. október 26.
- A Huawei beelőzte a Xiaomit a kínai okostelefon piacon 2015. október 23.
- Jelentős működési veszteség a HTC-nél 2015. október 6.
- Pozitív telefoneladásokban bízik az LG 2015. október 2.
- Marshmallow-val a fedélzetén debütált a Nexus 6P 2015. szeptember 29.
- Növekedhet a Samsung okostelefonok értékesítése 2015. szeptember 16.
- 2020-ra várható a Huawei szupertelefon 2015. augusztus 11.
- Növekvő profit, csökkenő mobilforgalom a Sonynál 2015. július 30.
- Az internetezők több mint 80%-a használ okostelefont 2015. július 20.
- 26 millió eladott mobil a ZTE háza táján 2015. július 13.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Hivatalos pénzügyi eredmények a Huawei mobilfrontjáról
A Huawei hivatalosan is közzétette harmadik negyedéves eredményeit. A legfrissebb mutatók szerint nem csupá jól teljesített mobilfronton a vállalat, hanem jelentős növekedést is sikerült elérniük.
A Huawei Fogyasztói Üzletága közzétette idei harmadik negyedéves üzleti eredményét. Az adott negyedévben az üzletág 27,4 millió okostelefont szállított ki, amely 63 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek 7 százalékos növekedést értek el 2015 második negyedévéhez képest, amely az összes szállítás egyharmadát jelenti.
Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója bizakodó a jövőt tekintve. Mint elmondta, a növekedés ütemét látva azt remélik, hogy képesek elérni az idei célunkat, amely 2015. év végig 100 millió okostelefon kiszállítását jelenti.
A Huawei kiszállításai az európai, a közel-keleti és az afrikai régiókban közel 98 és 70 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest. Ezzel az eredménnyel a vállalat piaci részesedését tekintve az első három gyártó között van Ausztriában, Belgiumban, Olaszországban, Portugáliában, Spanyolországban, Svájcban és Új-Zélandon.
Kínában is jelentős sikert ért el az Üzletág: ebben a negyedévben 81 százalékkal növelte kiszállításait az előző évi eredményekhez képest. Ezen a piacon Huawei az első számú gyártó 15,2 százalékos piaci részesedéssel.
A GfK piackutató intézet legutóbbi jelentése szerint a Huawei globális piaci részesedése az okostelefon-gyártók piacán 9,5 százalék volt 2015 januártól augusztusig tartó időszakában, amely értelmében a vállalat továbbra is a világ három vezető okostelefon-gyártója között szerepel.
A Huawei zászlóshajó készülékeiből, a Mate 7-ből 6,5 millió, a P7-ből 7,5 millió, a P8-ból 4 millió darabot szállított ki a piaci bejelentésük óta.
A vállalat most szeptemberben bemutatott legújabb csúcsterméke, a Mate S okostelefon fokozatosan elérhetővé vált több mint 48 országban, például Kínában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban is. A termék standard változata már elérhető Magyarországon 219 990 forint bruttó fogyasztói áron, a Media Markt, az Edigital és a Speedshop kínálatában.