Kapcsolódó cikkek
- Hivatalos pénzügyi eredmények a Huawei mobilfrontjáról 2015. október 27.
- Tetszőleges fizikai gomb Android mobilokhoz 2015. október 27.
- Bemutatkozott a Misfit Shine 2 fitnesz karkötő [Videó] 2015. október 26.
- Az Intellel együttműködésben új hordható okoseszközöket dobott piacra a Fossil 2015. október 22.
- Opening Ceremony dizájner tokok a Samsung Galaxy S6 edge+ és a Galaxy Note 5 modellekhez 2015. október 14.
- Microsoft Band 2: jobb kijelzővel és magasságérzékelővel 2015. október 8.
- Pozitív telefoneladásokban bízik az LG 2015. október 2.
- Szelfikészítő reggeliző kanál 2015. szeptember 21.
- Project Aura néven folytatja a Google Glass 2015. szeptember 21.
- Kiegészítőket dob piacra a Samsung Gear S2 okosórájához 2015. szeptember 9.
Legfrissebb híreink
60%-kal nőhet idén a hordható okoseszközök iránti kereslet
Az eMarketer közzétette legfrissebb előrejelzését, mely szerint idén jelentős növekedés tapasztalható a hordható okoseszközök piacán. Ez a tendencia az elkövetkezendő években is folytatódik majd.
Az eMarketer legfrissebb becslései szerint ezt az évet tekintve megközelítőleg 40 millió Egyesült Államokban élő felnőtt használ majd hordható okoseszközt. A vállalat szerint jelentős fejlődés várható a piacon az elkövetkezendő néhány évben is. Közlésük szerint csak idén 57,7%-os növekedéssel számolhatunk.
Az alkalmazásfejlesztések jelentős szerepet játszottak a mobileszközök kezdeti elterjedésében, és ezt várják majd az okos kiegészítők esetében is. Az előrejelzések szerint 2019-re ötből két amerikai internethasználó rendelkezik majd valamilyen hordható okoseszközzel.
Az eMarketer olyannyira bizakodó a szegmens illetően, hogy szerintük 2018-ra megduplázódhat az amerikai felhasználók száma. Míg jelenleg az USA felnőtt lakosságának 16%-a, vagyis megközelítőelg 39,5 millióan rendelkeznek ilyen eszközzel, addig néhány év alatt ez az arány a duplájára nőhet, nagyjából 81,7 millióra.
A jelenlegi mutatókat tekintve a 25 és 34 közötti korosztály 25,1%-a, valamint a 35 és 44 közöttiek 23,1%-a rendelkezik valamilyen hordható kiegészítővel. 2018-ra ezek az arányok 49,9, valamint 47%-ra rúghatnak.
A nemek tekintetében is tapasztalható némi elmozdulás. Míg tavaly főként a nők eszközeként tartották számon ezeket – mindez nagyban volt köszönhető a Fitbit növekedésének – addigra idén már fordulni látszik a kocka. A várakozások szerint év végére az internethasználó férfiak 19,3%-a használ majd ilyen eszközt, azonban a nők esetében csupán 18,2%-ról beszélünk.
Az eMarketer ugyanakkor úgy véli, a nők még egyszer átvehetik majd a vezetést, méghozzá 2017-ben, amikor is 34,1 és 33,9% körül alakulhatnak a mutatók. Mindehhez jelentősen hozzájárulnak majd az árcsökkentések, melynek eredményeként több nő vásárol majd hordható okoseszközt a jövőben.