Kapcsolódó cikkek
- Új trójai fertőzi az androidos mobilokat 2013. szeptember 13.
- Tetszőleges fizikai gomb Android mobilokhoz 2015. október 27.
- Pepsi márkájú androidos mobil érkezik 2015. október 13.
- Újabb képek jelentek meg a BlackBerry Venice-ről 2015. szeptember 17.
- OneTouch Pop Up, Star és Go Play mobilok az Alcateltől 2015. szeptember 4.
- Vásárlókat keresnek a Snapdragon 810 referenciakészülékek 2014. november 24.
- Ingyenes Office appok iPhone-ra 2014. november 11.
- Újdonságok a Kingstontól 2014. július 9.
- A világ első öt üzemmódú noteszgépe – Asus Transformer Book V 2014. június 6.
- Kingston DataTraveler microDuo – extra kapacitás okostelefonokhoz és tabletekhez 2014. március 5.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A mobilok és tévék kelendőek voltak a Fekete Pénteken
Az Extreme Digital közzétette legfrissebb adatait az idei Black Fridayről, vagyis a Fekete Péntekről. Erre a napra különleges akciókkal készültek a vásárlóknak: sokan a mobilokra és az okostévékre vadásztak.
Az okostelefonok közül a Samsung, a Honor és a Huawei készülékeket keresték a leginkább, a porszívók közül a Bosch termékei voltak a legkelendőbbek az Extreme Digital fekete péntekén. Az akciós árú tévék közül az okostelevíziók fogytak a legjobban, a vásárlók 80 százaléka választott appok futtatására is alkalmas modellt.
Mivel a Black Friday a legjobb árakról szól, nem meglepő, hogy az androidos és windowsos okostelefonokat vásárolták a legtöbben – 90%-os és 10%-os megoszlásban - az Extreme Digitalnál. A legnépszerűbb márkáknak a Samsung, az Honor és a Huawei készülékei bizonyultak, az eladott okosmobilok átlagára 40 ezer forint volt, ami viszont 15%-kal magasabb az átlagos hétköznap bonyolított eladásokénál.
A táblagépek közül az androidos modellek aránya 85%-os, a windowosoké 10%, az iPadeké pedig 5%-os. Az online vásárlók 60%-a válaszott 7 colos készüléket, 8 colos kijelzővel szerelt tabletet 15%-uk választott, a 10 hüvelykes vagy nagyobb típusokat pedig negyedük részesítette előnyben. A legnépszerűbb táblagépeket az Asus, a Lenovo és a Samsung szállította az Extreme Digital fekete péntekére.
A legtöbb érdeklődő óriásképernyős tévére vágyott, eladott darabszám alapján a legnépszerűbbnek a 48 hüvelykes tévék a legnépszerűbbek. Az eladott tévék értéke alapján a 40, 42 és 32 hüvelykes készülékek a legnépszerűbbek. Tízből nyolc vásárló már okosfunkciós tévét választott, a legnépszerűbb márkáknak pedig az LG, a Samsung és a Sony bizonyult.
Meglepő módon pont ugyanannyian választottak porzsák nélküli porszívót, mint porzsákkal használható típust a Black Friday-en vásárlók közül. A legnépszerűbb márkáknak a Bosch, a Hover és a Philips berendezései bizonyultak. Egyre népszerűbbek a robotporszívók is: az eladott 2500 darab porszívó közül 200 darab volt robot, ami az eladások 8%-át jelenti.