Kapcsolódó cikkek
- Jövőre több Huawei Honor mobil fedélzetére is érkezik a Marshmallow 2015. november 2.
- Nőtt a Samsung profitja, de nem a mobilszegmensben 2015. október 29.
- Magyarországon a Huawei P8 Prémium és P8 Max 2015. október 28.
- Hivatalos pénzügyi eredmények a Huawei mobilfrontjáról 2015. október 27.
- Pozitív telefoneladásokban bízik az LG 2015. október 2.
- Az idei év legjobb okostelefonja a Huawei P8 lett 2015. augusztus 17.
- Növekvő profit, csökkenő mobilforgalom a Sonynál 2015. július 30.
- Hiroki Totoki: a Sony nem zárja be mobilrészlegét 2015. július 8.
- Ujjlenyomat-olvasóval érkezik hamarosan a Huawei Honor 7 2015. június 15.
- Tíz éve hazánkban a Huawei 2015. május 25.
Nőttek az okostelefon eladások a Huawei háza táján
A Huawei fogyasztói üzletága 2015-ben is folytatta közép- és felsőkategóriás termékekre fókuszáló stratégiáját, amely keretében idén több prémium kategóriás eszközt mutatott be világszerte, csakúgy, mint 2014-ben.
A Huawei legsikeresebb termékei közé tartozik például az EISA (European Imaging and Sound Association) által is az idei év legjobb fogyasztói okostelefonjának választott P8, a luxuskategóriás Mate S, továbbá a Google-lel együttműködésben a Nexus 6P – hangzott el 2015. december 3-án azon a sajtóbeszélgetésen, amelyen a válalat értékelte az idei év eddigi eredményeit.
A Huawei 2015-ben megerősítette viselhető eszközökkel kapcsolatos stratégiáját is, az idei Mobile World Congressen Barcelonában bemutatta a TalkBand B2-t, valamint a vállalat első okosóráját, a klasszikus svájci órák kinézetét idéző, a piaci fogadtatások által a világ leggyönyörűbb okosórájának titulált a Huawei Watch-ot.
Magyarországon pedig eddig összesen 235 ezer darabot szállítottak ki eddig, több mint kétszer annyit, mint tavaly ilyenkor. Az idei utolsó negyedévben, a karácsonyi időszak megnövekedett kereslete miatt a kiszállítások dinamikus növekedésére számítanak, hiszen 2015 év végéig 100 millió darab okostelefon kiszállítása a cél globális szinten.
A Huawei piaci részesedése a magyarországi fogyasztói piacon jelentősen nőtt a GfK Piackutató Intézet szerint, mely részben a Honor sikerének is köszönhető. 2015 októberében a Huawei és a Honor piacrésze darabszám alapon az okostelefon piacon 8.1% volt.