Kapcsolódó cikkek
- Virtuális valóság videókkal támad a YouTube Androidon 2015. november 9.
- Hamarosan új funkciót vezet be a Twitch 2015. szeptember 29.
- A YouTube iOS alkalmazása is frissült 2015. július 24.
- Fekete sáv nélkül nézhetők az álló videók a YouTube Android appjában 2015. július 24.
- A YouTube 2015 végére tervezi az előfizethető videómegosztó szolgáltatás bevezetését 2015. július 22.
- 60 fps videolejátszást kínál a YouTube Android és iOS appjában 2015. július 2.
- YouTube Newswire, a közösségi média és az újságírás szövetsége 2015. június 23.
- 8K-s videotartalmak érkeznek a YouTube-ra 2015. június 11.
- Nagy-Britanniában korhatárjelzéssel látják el a YouTube és a Vevo videoklipjeit 2015. március 31.
- Már nézhetünk 360 fokos videókat a YouTube-on 2015. március 31.
Legfrissebb híreink
- Profiknak tervezve: 5K élesség, kompromisszumok nélkül
- Az LG Gaming Portal új szintre emeli a játékélményt
- Digitális kreativitás új szinten – Itt a HUAWEI MatePad 11.5 PaperMatte kijelzővel
- Új név, változatlan elhivatottság a 3D technológiák iránt
- HONOR Magic V5: Az összehajtható telefon, ami új szintre emeli az AI-t
Elkészült a 2015-ös magyar YouTube toplista

Idén is elkészült a lista Magyarország és a világ kedvenc YouTube videóiról. A paródiák és vicces videók 2015-ben is nagyon népszerűek voltak a magyarországi nézők körében.
A fennállásának 25. évfordulóját ünneplő Irigy Hónalj Mirigy együttes No roxa áj paródiája, a Wellhelo Rakpart című slágerének vicces feldolgozása Pamkutya előadásában, a Zsanett legyél a szökőkútnál című vírusgyorsasággal terjedő videó valamint Dancsó Péter Hogyan éld túl a Középsulit? című videója csak néhány Magyarország idei kedvencei közül.

Magyarország kedvenc zenei videóinak toplistájára a nemzetközi sztárok mellett is dobogós helyre került Pixa és Kis Grófó Bulibáró című slágere, de felkerült a legnépszerűbb tíz videó közé a Wellhello együttes ésMajka és Pápai Joci közös dala is.
A világot eközben olyan YouTube videók tartották lázban, mint egy gyerek tánccsapat profi videója, a“Szerelem nem címkézhető” című kampány videója, a népszerű Slow Mo Guys meglepő lassított képsorai, ahogy egy vízzel töltött, emberméretű lufi kipukkan, miközben egy férfi van a lufiban, vagy éppen a doveri rendőrség videója az autóban éneklő kollégájukról.