Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál 2013. március 1.
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor 2012. november 15.
- A Xiaomi okostelefon eladásai elmaradtak a várttól 2015. december 18.
- Az elemzők szerint 21 millió Apple Watch talál gazdára az első évben 2015. december 11.
- Korlátlan Facebookot, WhatsAppot és Twittert kínál a kártyásoknak a Telenor 2015. december 10.
- Ingyen Hipernet karácsonyra 2015. december 9.
- Nőttek az okostelefon eladások a Huawei háza táján 2015. december 4.
- Küszöbön a 3D szkennelés kora a mobilpiacon 2015. november 26.
- Sokat roamingoltak a telenorosok nyáron 2015. október 16.
- Egyéni igények szerint alakítható csomagokkal újít a Telenor 2015. február 5.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Már több mint 200 millió ügyfél a Telenornál
A Telenor Csoporthoz most már több mint 200 millió mobil előfizető tartozik. Jelentős mérföldkő ez a Telenor Csoport ázsiai, európai és skandináviai történetében.
„A Telenornál még sokan emlékeznek az egymilliós határ átlépésére – ez is történelmi mérföldkőnek számított akkoriban. Azóta sokat változott a világ, és benne a mobiltelefon szerepe. Ma a Telenor több mint 200 millió embert szolgál ki Malajziától Norvégiáig. Történetének hőskorában, a 1990-es években a vállalat arra törekedett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a mobilkommunikációt. Akkor még senki nem számított arra, hogy a mobiltechnológia ekkora jelentőségre tesz szert, mint napjainkban. Mai jövőképünk már túlmutat azon, hogy telefont adjunk mindenki kezébe. Most már az internetet és a digitális életvitel kínálta lehetőségeket szeretnénk mindenki számára elérhetővé tenni" – nyilatkozta Sigve Brekke, a Telenor Csoport elnök-vezérigazgatója.
A Telenor Csoport folytatja erőfeszítéseit annak érdekben, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a hálózati csatlakozás lehetőségét, ami már-már alapszükségletnek számít a világon. Ugyanakkor folyamatosan keresi az új lehetőségeket a fenntartható növekedésre, az ügyfelek figyelmének felkeltésére és az értékteremtésre.
A Telenor Csoport Ázsia és Európa 13 piacán van jelen. A vállalat 21 éve alapította magyarországi leányvállalatát és 1996-ban lépett be Ázsiába, ahol jelenleg a térség vezető mobilszolgáltatója. 2015 harmadik negyedévében a hat ázsiai leányvállalat adta a Telenor Csoport összárbevételének több mint 50%-át, míg Norvégia és többi európai leányvállalat 20-20%-kal részesedett belőle. Több mint 170 millió új előfizető választotta a Telenor Csoportot az elmúlt évtizedben.
„A Telenor Csoport valóban globális nagyvállalat, kiterjedt földrajzi jelenléttel. Logóját és márkáját több mint 1 milliárd ember ismeri. Az erős norvég hagyományokkal rendelkező cég globális márkává vált. A négy legismertebb skandináv márka egyike, és a világ márkáinak 200-as toplistáján is szerepel. Az emberek közötti kapcsolattartás lehetőségének, valamint az internet és a digitális szolgáltatások elérésének biztosítása révén a Telenor hozzásegíti ügyfeleit a sikeres üzletvitelhez, a jobb élethez és hozzájárul az élhetőbb társadalom megteremtéséhez" – mutatott rá Atle Følgesvold, a TNS Gallup Norway globális piackutató cég tanácsadója.