Kapcsolódó cikkek
- Budapesten forgatta OLED tévés reklámfilmjét az LG 2015. december 8.
- A világ legnagyobb OLED kijelzője az LG műhelyéből 2015. november 25.
- Bővíti OLED televízióinak sorát az LG 2015. augusztus 28.
- Szupervékony, falra „ragasztható” OLED kijelzővel rukkolt elő az LG 2015. május 21.
- Új játékélményt garantál az LG és az AMD együttműködése 2015. április 27.
- Az LG kiszivárogtatta az Apple terveit – jön a 8K kijelzős iMac 2015. április 7.
- A Samsung és az LG is „beújít” kijelzőfronton 2015. március 25.
- Budapesten az LG legújabb ívelt készülékei 2015. március 19.
- Új üzleti kijelzőkkal rukkolt elő az LG 2015. február 19.
- Továbbfejlesztett 4K UHD élményt kínál az LG 2015. január 10.
Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll

Az LG első Super Bowl reklámfilmjét Ridley Scott produkciós cége, az RSA Films készíti, Jake Scott rendezi, középpontjában pedig az OLED technológiája áll.
Az LG Super Bowl 50 reklámfilm jól példázza a vállalat új technológiák feltárása, felkutatása iránti elkötelezettségét és azt az üzenetet, hogy az OLED TV nemcsak egy új TV, hanem egy teljesen új korszak a televíziózás történetében.
Az LG reklámfilmje az apa-fiú páros tapasztalatából és kreativitásából merít. Ridley Scott Mentőakció-ja (The Martian) nemrég nyerte el a National Board of Review, 2015 Legjobb Rendezése Díját, illetve begyűjtött egy Golden Globe nevezést is legjobb film kategóriában. Scott áttörő sikerű, 1984-es Macintosh reklámját a Forbes magazin minden idők legjobb Super Bowl reklámjának választotta. Jake sem marad le az apjától, már hat Super Bowl reklámot tudhat maga mögött, amelyek közül az egyiket, a Budweiser „Lost Dog” kisfilmjét az USA Today tavaly a legjobb reklámnak választotta.