Kapcsolódó cikkek
- A Lenovo bemutatja új TAB3 sorozatát 2016. február 23.
- Magyar találmány debütál sikerrel az MWC-n 2016. február 22.
- A Vodafone Alapítvány több ezer menekült életének megkönnyítésére alkalmas újdonságot mutatott be 2016. február 22.
- A Sony újraértelmezi a kommunikációt az Xperia márka továbbfejlesztésével 2016. február 22.
- Huawei MateBook, az első prémium kategóriás 2 az 1-ben eszköz 2016. február 22.
- Az LG bemutatta első moduláris okostelefonját, az új LG G5-öt 2016. február 22.
- A barcelónai premiert követően már meg is rendelhető az S7 2016. február 21.
- Itt a Cat S60, az első beépített hőkamerával rendelkező okostelefon 2016. február 19.
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon 2016. február 17.
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit 2016. február 4.
Legfrissebb híreink
Immmr: Egyetlen szám minden igényhez
Sok ember számára természetes, hogy a világ bármely pontjáról be tud lépni az elektronikus levelezését kezelő programba, és más internetes szolgáltatásokat is igénybe tud venni bármilyen eszközről. Az immmr formájában most a Deutsche Telekom is ezt a szolgáltatást kínálja mobiltelefon-számokhoz. A szolgáltatás révén a mobiltelefon-számok virtuálissá válnak, ami azt jelenti, hogy többé nem tartoznak egy meghatározott készülékhez vagy SIM kártyához.
Az immmr mint független, nyílt, hanghívásokhoz, üzenetküldéshez és videóhívásokhoz egyaránt használható kommunikációs szolgáltatás várhatóan 2016 második felében válik elérhetővé. A Deutsche Telekom K+F részlege, a berlini T-Labs által kifejlesztett szolgáltatást jelenleg több európai országokban is tesztelik.
Mint a világ első „menedzselt OTT szolgáltatása”, az immmr az internetalapú kommunikáció előnyeit ötvözi a mobil távközlés erősségeivel. „Az immmr átviszi a felhasználók mobil kommunikációját a felhőbe - a mobilszám, a hívások, az üzenetek és a partnerlista bármilyen eszközről elérhetővé válik, bárhonnan, és bárkivel használható. Ez megváltoztatja a kommunikációnkat, valódi digitális irányba terelve azt! – fogalmaz Claudia Nemat, a Deutsche Telekom Európáért és a technológiai területért felelős menedzsment tagja. Ennek folytán az immmr felhasználói bármilyen eszközről, operációs rendszerről vagy hálózati szolgáltatóról képesek lesznek kommunikálni mobiltelefonjukon keresztül, amikor csak akarnak, és ahol éppen tartózkodnak. Claudia Nemat hozzátette: „Ez az egyedi, innovatív modell lehetővé teszi a számunkra, hogy mindkét világból ötvözhessük a legjobbat egy teljesen új távközlési szolgáltatás formájában.”
A „menedzselt OTT” szolgáltatást az teszi különlegessé, hogy integrálja a mobil hálózatot, így a Telekom ügyfelei az immmr-nek köszönhetően a saját kategóriájában legjobb lefedettség előnyeit élvezhetik.
Ahhoz, hogy egy felhasználó regisztrálja magát az immmr-re, mindössze annyit kell tennie, hogy bejelentkezik a saját mobilszámával. Egy „immmrizált” felhasználó mindig hozzá fog férni az immmr szolgáltatásaihoz.
Milyen előnyöket élvez az ügyfél:
- Az elsődleges számával indíthat hívásokat bármilyen eszközről, bárhonnan: minden hívása, üzenete és partnerlistája elérhetővé válik egy alkalmazáson vagy böngészőn keresztül, még akkor is, ha éppen nem a saját készülékét használja.
- Megoszthatja a számát személyes, biztonságos webes link formájában, így ingyen kommunikálhat a barátaival akkor is, ha azok nem társ-immmr felhasználók.
- Szuperalacsony díjak vezetékes és mobil hívásokra világszerte - az immmr-en belül a hívás és a kommunikáció ingyenes.
- Új számokat lehet létrehozni sok országból - nem szükséges hozzá SIM kártya.
- Minden egy alkalmazásban: beszélgetés, üzenetküldés, videóhívások, csoportos kommunikáció és még sok minden.
- A kiválasztott országokban a Deutsche Telekom ügyfelei olyan ajánlatokat is igénybe vehetnek, amelyekben az ehhez a szolgáltatáshoz tartozó mobil díjakat ötvözik az immmr szolgáltatással.
Az immmr kezdetben az AppStore-ról és a Google Play-ről lesz letölthető ingyenes alkalmazásként.